Twee vrienden gingen mee: Rosan en Henk. Rosan maakt wel vaker foto's van ons en is ondertussen een volleerd fotograaf geworden, en Henk had ik dit keer voor de gelegenheid in mijn extra Viking outfit gehesen.
Eerst even wat foto's van Marie en mij 'los':

Een foto die ik al heel lang wilde! Ik heb al heel lang een ruiterboog maar had nog geen foto's op het paard.

Dan was er een idee die ik al een hele tijd wilde uitvoeren! Ik wilde heel graag een foto hebben dat ik op een steigerende Marietje zat met een boog, alsof ik nét had geschoten, terwijl mijn 'slachtoffer' viel.
Hiervoor had ik een speciale pijl nodig, ik heb een goedkope pijl daarvoor opgeofferd! Ik had geen zaag, dus heb ik de pijl met een broodmes doormidden gezaagd. Soms wil je gewoon NU iets maken en dan kan ik echt niet wachten of ik een zaag van iemand mag lenen.
Ik wilde het hier niet bij laten, dus heb ik een extra stukje eraan gemaakt met een stukje stof wat ik over had, en nepbloed. Daardoor kan ik het makkelijker wegwerken. Het is een pracht geworden, al zeg ik het zelf!

Plan van aanpak bespreken.

Hoppa! Ben echt blij met deze foto!

Daarna gingen we de wei in om te 'vechten', daar hadden we even wat meer ruimte. De wei kan ook gewoon afgesloten worden, vond ik ook fijn. Marietje had namelijk wel behoorlijk wat nieuwe wei-kriebels

Vechten met Henk

Deze vind ik zo tof!