Ik wou dat ik nooit Camble had gekocht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 21:38

Wees gerust, er zijn nog goede mensen bij mij op stal.
Er staat een man, die vroeger hoefsmid was, maar was verplicht om te stoppen ivm met zijn rug. 1,2 paarden kan hij nog aan, maar zo'n hele dag, neen..

Hij zegt dat Camble haar hoef te plat komt en hij wil nu voor mij die hoef proberen recht maken zodat die peesontsteking ook beter zal genezen.

Super toch? Lachen

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 20:05

Vandaag kwam ik op stal, aan Camble haar stal hing een touw dat was afgebroken, een tralies was helemaal verbogen bij haar deur.. Scheve mond
Kijk ik naar Camble, heel stuk vel van haar hoofd. Rond haar oog tot ongeveer waar haar frontriem zit is er een hele streep kaal.

Moest gisteren bij stalgenoot gebeurd zijn.. Kreeg weer een opmerking van rotte knol, lekker genegeerd.
Ben maar beginnen stappen, ondertussen was de VA er, die zei dat de pees al een stuk verbeterd was en alleen maar zal beteren nu ze beslaan is (de andere hoeven waren ook beslaan) en dat ze trouwens erg netjes was beslaan (die van de peesontsteking, de andere waren door de gewone hoefsmid deze ochtend gedaan)

Ik natuurlijk helemaal blij! Lachen
Stalgenoot vandaag nog gezien, ze was dus gewoon geschrokken van iets (hij heeft geen idee van wat) en zo haar touw kapot getrokken en haar hoofd ergens tegen geschuurd. Achja, volgende week staat er weer haar op, het lijkt erger dan het is.

Maar die stalgenoot voelde hem schuldig denk ik, want ik heb met zijn lekkere hengst mogen rijden en zijn dochter haar pony Tong uitsteken
Deed me goed om eens te rijden. En nu maar hopen dat het zo goed blijft genezen bij Camble.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:06

goed zo geniet van je paardje

TaNjAlOvEr

Berichten: 41
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:40

ja idd als jij maar blij met haar bent is toch alles best?
gewoon niks aantrekken van al die anderen het klinkt mischien moeilijk maar dat zeiden ze van mijn verzorgpony ook allemaal omdat ze steeds magerder werdt beschuligden ze MIJ ervan dat ik haar niet genoeg eten gaf mja wat bleek later ze had haken op haar kiezen waardoor ze niet goed kon eten.
dan voel je je echt vervelend Lachen
mja get to the point het is JOUW paard en alleen jouw mening telt en niet wat al die andere mensen van haar denken.

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 20:48

En er is iemand op stal dat de hele tijd zegt tegen me, kijk je droompaard staat daar (zijn paard dus Haha! ) doe eens een bod.
Heb vandaag gezegd dat ik mijn zogezegd droompaard niet moet hebben Tong uitsteken

TaNjAlOvEr

Berichten: 41
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:53

die vin k wel goed Lachen
wat zal jij een lol moeten hebben gehad Tong uitsteken Haha!

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 21:03

Het gezicht dat hij trok Tong uitsteken
Maar dat beestje is ook de 10 gepasseerd en dat is dan geen oude knol zeker Scheve mond

TaNjAlOvEr

Berichten: 41
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:05

nou dat scheelt dan toch niet zoveel of wel?
trouwens mijn verzorgpony is al in de 30 dus dan valt 14 nog wel mee he Tong uitsteken maar ze is nog steeds gezond en dat is alles wat telt voor mij Lachen

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 21:06

Camble en mijn zogezegd droompaard schelen misschien 2,3 jaar.
En ik vind Camble lekkerder bewegen, dat is eigen smaak maarja.

TaNjAlOvEr

Berichten: 41
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:17

als jij maar blij met haar bent dan hoef je je ook niks van anderen aan te trekken Lachen

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 21:28

Dat heb ik nu ook beseft.
Het is vreemd, maar door die peesontsteking is onze band nog sterker geworden. Ze is nog aanhankelijker geworden en staat echt enorm te genieten van het poetsen. Dan staat ze daar raar met haar hoofd te doen omdat ze het lekker vind Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:40

ik ken een paard van 39 wat nog alles doet, galloperen , springen (al zeg ik niet dat ik dat goed vindt)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:47

boygirl schreef:
ik ken een paard van 39 wat nog alles doet, galloperen , springen (al zeg ik niet dat ik dat goed vindt)


Als het paard het nog aankan, waarom niet? En hoe hoog zijn die sprongetjes?

TaNjAlOvEr

Berichten: 41
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:01

Dookie schreef:
Dat heb ik nu ook beseft.
Het is vreemd, maar door die peesontsteking is onze band nog sterker geworden. Ze is nog aanhankelijker geworden en staat echt enorm te genieten van het poetsen. Dan staat ze daar raar met haar hoofd te doen omdat ze het lekker vind Tong uitsteken




nou dat is dan toch leuk?? Haha!
dan is iets slechts toch nog ergens goed voor geweest he Knipoog

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 22:09

Inderdaad..
Ze is ook meer ontspannen nu, loopt lekker naar beneden met die neus.
En dat terwijl ik ze niet echt los kan rijden want voltes enzo belasten de pees altijd maar. Ik verheug me er al op als we terug mogen draven, hopelijk dan ook zo ontspannen

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:48

Lekker van je paardje genieten! Mannen snappen niet dat je een paard ook gewoon heel erg lief kan vinden en daarom alles voor dat dier over hebt. Het is niet alleen maar geld en presteren in de wereld!

TaNjAlOvEr

Berichten: 41
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:06

Dookie schreef:
Inderdaad..
Ze is ook meer ontspannen nu, loopt lekker naar beneden met die neus.
En dat terwijl ik ze niet echt los kan rijden want voltes enzo belasten de pees altijd maar. Ik verheug me er al op als we terug mogen draven, hopelijk dan ook zo ontspannen



ja ik hoop het ook voor je
nouja hopen dat het over een tijdje weer wat beter gaat met haar. Knipoog Lachen