Helaas hebben we de vervelende keuze moeten maken om onze Haflinger Olly in te laten slapen. Enorm veel verdriet om en het lijkt onmogelijk om ooit nog zo een band te krijgen met een ander paard.
Maar we hebben ook nog een ander paard, waarvan we niet willen dat hij alleen komt te staan.
Afgelopen zondag ben ik dan ook afgereisd naar België om deze jonge vent te bekijken.
Het was er even doorheen kijken

maar hij was enorm braaf in de hand en heel nieuwsgierig.

Onze eerste foto samen bij de vorige eigenaar.

Uiteindelijk besloten dat hij met ons mee mocht om samen met onze spikkel My-qey de boel op stelten te zetten

Dus zijn we dinsdag weer terug gegaan om hem op te halen. En wat was hij voorbeeldig. 3 uur braaf op de trailer staan zonder ook maar een kik te geven

Thuis hebben we hem samen met onze andere jongens gezet, wat heel voorspoedig ging.
Gisteren is hij meteen ontwormd en hopelijk kan hij zo snel mogelijk gecastreerd worden.
Voor de rest mag hij lekker groeien en genieten.

Ik hoop zo de klik met hem te gaan vinden. Dat we samen net zo veel plezier kunnen maken als dat ik met Olly deed.
We hebben hem omgedoopt tot Blue. Hij is net een jaar geworden. De moeder was rond de 155cm en vader is onbekend. Blue meet geschat zo rond de 140cm nu, dus ik ben enorm benieuwd hoe hij uit gaat groeien.

Voor wie het leuk vind om hem te blijven volgen, dan sluit maar aan