Update van zieke Padaula...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6716
Geregistreerd: 20-05-03

Update van zieke Padaula...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 13:37

Het gaat gelukkig stapje voor stapje iets beter... Ze was nog heel sloom, ligt veel, maar haar temperatuur blijft nu stabiel en daar ben ik heel blij om.
Gisteravond was ik er en mocht ze even los 'keutelen' in de binnenbak, daar moest ik alleen wel bij blijven (is verplicht ivm fanatieke 'wandknagerij' van sommige paarden)
Dus ik lekker in het hoekje gaan zitten, terwijl Padaula een beetje aan het rondwandelen was, en toch in ene ging rollen.
Daarna kwams ze bij me staan en ik had Sem (de hond) naast me zitten..
Wat er toen gebeurde... (kreeg spontaan vlinders in m'n buik en was helemaal ontroerd!) ze was helemaal gefocust op Sem en begon met haar neus (tastharen) en dmv ruiken die hond van top tot teen bekijken, af en toe flemen..
Ik hield het goed in de gaten, want mijn oude pony wilde nog wel eens zijn tanden erin zetten ...

Het was zo'n bijzonder moment..

Sem vond het af en toe spannend en wilde gaan spelen (uitdagen met de kont omhoog door de voorpoten gezakt) maar dat wilde ik niet.
Zo zijn ze wel een kwartier bezig geweest, soms dan likte ze Sem en Sem lag op een gegeven moment met haar buik bloot. Lovers


Vanochtend was de temp. nog steed mooi, en met 'uitlaten' ging ze weer rollen en daarna kwam er zowaar een klein sprintje met een bok.. OK dan!
Daarna heeft ze lekker naar buiten staan turen, en zat ik alleen maar te zwijmelen omdat ze zo mooi attent stond te kijken.. (zo van: oh.. zo wil ik een portret van haar!!)

Vanmiddag ga ik weer en dan weer temp en uitlaten.

So far zo good!!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 15:54

Ook al gaat het maar langzaam, als het maar beter gaat!

Super! OK dan!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 16:22

Dat klinkt super! Jeetje wat fijn dat het weer de goede kant op lijkt te gaan OK dan!

En jij hebt nu dus je speciale moment met Sem en Padaula waar we het niet zo lang geleden over hadden Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 16:49

Fijn dat het weer wat beter gaat met je paard !
Hopelijk is alle ellende voorbij en kunnen jullie weer met volle teugen van elkaar genieten.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:15

Ik heb haar net even bekeken, ze ziet er fief en fris uit. Ze was ook erg lief... Lovers Wat een heerlijk knuffel paard.

We hebben gezellig met z'n vieren gewandeld; hond, paard, eigenaar en bezoeker Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:18

Hopen dat het zo goed blijft gaan !!