[VOLG] De groei van baby Spot

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tarzan

Berichten: 11173
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: [VOLG] De groei van baby Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 08:21

Wat een geweldig knap paard heb jij <3

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 22:56

Prachtig kopje zit daarop zeg <3

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re: [VOLG] De groei van baby Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 02:30

Gefeliciteerd nog met je verjaardag !
Je hebt weer prachtige foto's gemaakt! Hij heeft echt wel een mooie, vriendelijke uitstraling :j

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-24 16:07

hannelot schreef:
Knappe spot!

Ja echt wel! En hij krijgt zelf ook steeds meer door dat mensen hem knap vinden <3

_Tarzan schreef:
Wat een geweldig knap paard heb jij <3

Dankjewel!

Neon schreef:
Prachtig kopje zit daarop zeg <3

<3

Cheytjuh schreef:
Gefeliciteerd nog met je verjaardag !
Je hebt weer prachtige foto's gemaakt! Hij heeft echt wel een mooie, vriendelijke uitstraling :j

Dankjewel!

Ja hij heeft wat dat betreft een hele vriendelijke uitstraling, soms wel echt een boefje hoor dan zie je die blik eventjes veranderen haha :+

xDenies schreef:
Wat istie toch ook onwijs knap!

Van harte gefeliciteerd!

Nog bedankt! :D

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-24 17:36

Vorige week hebben we van een nieuwe instructrice grondwerk les gehad. Ik liep tegen best wat dingetjes aan en had daardoor een nieuw persoon benaderd. Dit ging super goed. Afgelopen week weer mee geoefend en over 2 weken hebben we weer les. Vandaag mocht Spotify mee naar de bak, weer grondwerk met hem gedaan en hij kon zijn energie er eventjes uitgooien :D

Ook begint hij al lekker te verharen, enorm benieuwd hoe hij straks onder zijn teddy vachtje vandaan gaat komen <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 09:50

Afgelopen zaterdag weer een grondwerk les gehad. Spotify heeft weer super veel geleerd en pakte het echt goed op. Ik blijf de basis dingen met hem doen zoals volgen, halthouden en achterwaarts op lichaamstaal. De volgende grondwerk lessen zullen in het teken staan van loswerken zodat hij daar leert op kleine hulpen te reageren zonder dat hij te heftig gaat reageren. Dit ga ik zelf nog niet doen zodat ik het straks goed kan gaan leren :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-24 16:03

Vandaag heeft Spotify een kleine make-over gekregen. Hij had erg veel last van zijn lange manen vanwege de warmte dus vandaag eraf gehaald. Een vriendin mee laten gaan om wat before & after foto's te maken. Al zeg ik het zelf, het staat hem best wel goed <3


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 17:21

Oooooh wat zonde haha. Ik vond zijn oude coupe toch echt wel leuker! Maar ik herken het wel, last van de manen. Mijn merrie heeft geen lange manen en daar gaat echt geen schaar in, daar doe ik 3 vlechten in en dan kan het goed doorluchten. Haar manen zijn vooral heel dik en daardoor gaat het broeien. Met 3 vlechten er in is het opgelost.

De korte coupe lijkt juist alleen maar dikker te zijn, dus ik hoop dat dit de oplossing is geweest en anders ... lekker vlechten :P

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-24 21:18

xDenies schreef:
Oooooh wat zonde haha. Ik vond zijn oude coupe toch echt wel leuker! Maar ik herken het wel, last van de manen. Mijn merrie heeft geen lange manen en daar gaat echt geen schaar in, daar doe ik 3 vlechten in en dan kan het goed doorluchten. Haar manen zijn vooral heel dik en daardoor gaat het broeien. Met 3 vlechten er in is het opgelost.

De korte coupe lijkt juist alleen maar dikker te zijn, dus ik hoop dat dit de oplossing is geweest en anders ... lekker vlechten :P


Haha ja ik weet het, het liefst wil ik ze ook lang laten. Maar de plukken waren echt lelijk en onderin echt nog volledig die veulen manen waardoor het super dood was, ook groeide het niet meer gelijk. Dus nu kan het weer als 1 geheel gaan groeien en wie weet kan het dan wel lang blijven. Hoop het stiekem wel want die lange manen staan hem goed.

Ooh dat snap ik helemaal bij jou merrie inderdaad! Wie weet gaat dat dan ook wel de oplossing zijn voor Spot :)