Mijn moeder en ik hebben sinds kort ons eigen stukje grond, waar onze 4 paarden lekker rond kunnen scharrelen

Met het lekkere weer wat we nu hebben, heb ik de camera tevoorschijn gehaald voor wat mooie plaatjes

Tips zijn welkom, maar ik ben toch echt maar een amateur die ontzettend van haar paarden geniet

Mijn jongste telg, 3-jarige NMPRS-appaloosa Otje, met op de achtergrond de shet van mijn zusjes, Daisy. Otje heb ik gekocht toen hij nét een jaar oud was.

Knap stippelkoppie

De tinker van mijn moeder, en de oudste van het stel, Willow. Willow is ongeveer 25 jaar oud, is geboren in Ierland, heeft toen 17 jaar bij dezelfde mensen gewoond, en is vervolgens bij mensen terechtgekomen die hem niet konden geven wat hij nodig had. Mijn moeder heeft hem daar 3 jaar geleden als mager gratenpakhuis weggehaald, en nu mag hij heerlijk oud(er) worden bij ons

Daisy, nu 9 jaar oud en bij ons sinds haar 6e, oprecht de vriendelijkste pony die ik ooit heb gezien. Een ontzettend "meisje", met een gouden karakter

En mijn grootste liefde, die normaal érg fotogeniek is, maar er vandaag even wat minder zin in had.. Eten gaat voor