Op Equiday zelf nog even afwachten wat de Tostiman er van zou vinden, zo'n grote hal met allemaal gekke dingen in de bak en natuurlijk de drukte eromheen. Het boeide m echt geen ene bal

Genoeg gepraat, tijd voor actiefoto's;
Met z'n voorhand in de hoepel blijven, en met de achterhand een rondje draaien. Dit vond hij eerst super moeilijk, maar na goed oefenen deed hij het echt heel goed op de dag zelf!
1.

2.

Z'n favoriete onderdeel! Los met mij mee rennen om vervolgens over een sprongetje te moeten. Op een vastgezet punt vanuit galop naar stilstand en dan achteruit terug naar de sprong. Dit deed ie echt perfect

3.

4.

Slalommen om pionnen waarop tennisballen lagen. Als ie de ballen liet liggen, kreeg je bonuspunten. Tosti dacht alleen dat je bonuspunten kreeg als je ze er af gooide

5.

Halthouden, stappen, draven, zijwaarts over een zijltje deed ie ook allemaal supergoed. Alleen achterwaarts was gek en deed ie niet het hele stuk

6.

Achterwaarts vind ie sowieso moeilijk. Bij dit onderdeel moest ie achteruit tussen de pionnen door terwijl ik in mijn hoepel bleef staan. Hij deed t wel heel goed en heeft best een stukje gelopen. Met oefenen was dit ook echt enorm frustrerend omdat ie je soms gewoon bleef aankijken van 'het is hier toch veel gezelliger??'

7.

En een van z'n andere favorieten; voetballen! Echt mikken kan ie niet, maar trappen wel
8.

Ook was er een heuse twister voor paarden. Er werd een kleur gedraaid en dan moest het paard daar met z'n voorhoef (1 punt) of achterhoef (2 punten) op gaan staan. Hij begon echt super goed, maar op het eind vond ie t wel prima en probeerde ie ze in te graven
9.

10.

Ook nog een oefening dat ik in het midden in een hoepel moest blijven en Tosti met de balk onder z'n buik een rondje om me heen moest lopen. Dus het hele vierkantje rond, zonder dat de balk niet meer tussen z'n benen zat. Dat deed ie echt goed

11.

12.

We moesten ook in vrijheid longeren. De 'bak' was alleen erg groot en er waren mensen aan de zijkant

13.

En wat ik van te voren NOOIT had verwacht; hij ging op het blok!!
14.

En als je zo braaf bent, staan er natuurlijk wel koekjes tegenover
15.

Wij vonden het zo'n gave ervaring om mee te mogen doen op Equiday. Ook extra leuk omdat je kan zien dat Tosti ook echt van alle aandacht en oefeningen genoot