Naast mijn eigen paarden hebben mijn schoonouders ook heel veel moois op stal staan! Veel welshjes en wat shetjes. Boaz is een schimmelhengstje van nu 3 jaar oud en Ziggy is een few spot appeloosa shet x welsh van 2 jaar oud. Beide waren ze nog hengst op deze foto's en ze kunnen soms goed tekeer gaan met spelen! Afgelopen donderdag zijn ze gecastreerd, en het zal nu wel wat rustiger worden kwa hengsten gedrag en spelen. Alleen bij Ziggy hebben ze 1 bal niet kunnen verwijderen. We wachten nog even af of deze nog gaat indalen en anders naar de kliniek om te verwijderen. Afgelopen weekend gingen ze ook weer even lekker los en had ik mijn camera mee om het eens vast te leggen! Ze zitten nog heerlijk in hun wintervacht en zijn niet het schoonste.. maar wel echt genieten om dit te zien!
Ps.. sommige foto's kunnen heftig lijken. Enkel is dit echt spelen/ de macho uithangen. Ze kunnen heel goed met elkaar staan en er zijn geen gewonden gevallen.
Ik heb ze zwart/wit bewerkt. Doe ik niet vaak, maar vondt het wel heel passend bij deze foto's. Op mijn instagram heb ik ook een filmpje staan van het spelen. Zeker de moeite waard om eens te kijken!
1. Boaz

2. Ziggy

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Op mn insta staat dus nog een reels van dit hele geheel! Bedankt voor het kijken! Laat zeker weten welke foto jij het beste gelukt vindt. Mis maar even 1 kado geven aan mijn schoonouders!