Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geen van mijn beide Tinkers eigenlijk ondanks ik ze ook niet meer zou kunnen missen. Met de huidige kennis/bewustwerking dat ik heb wil ik sowieso geen sokkenpaard meer - ondanks ik de meeste rassen met sokken juist helemaal geweldig vind.
Maar het heeft na het zien en zelf ervaren van erg veel ellende er mee voor mij het mooie er van afgehaald.
)
. 
Mijn levenspaard zonder twijfelen en zoveel geleerd van hem, maar soms zou ik hem achter het behang willen plakken.
maar voor de rest is hij een enorme clown en niet meer te missen, dus ja, ook hem had ik zeker weer herkocht. Jessix schreef:Het moment waarop je thuiskomt, je natte kleding afpelt, onder de douche stapt en daarna helemaal gaat gloeien.Ik zou al mijn paarden opnieuw kopen. Ik ben erg goed in het uitkiezen van dieren die bij mij en bij de andere dieren passen.
Maar na tijdens de lange natte winter vraag ik mezelf wel eens af wat nou ook al weer de lol is van paarden houden!
!