Ik ben weer op zoek naar een nieuw verzorgpaard. Gisteren ben ik ergens gaan kijken en ik vond haar al meteen super leuk en de eigenaar was ook heel aardig. De stal is 30 minuten fietsen door de weilanden of bereikbaar met de bus. De bushalte staat wel in de middle of nowhere en vanaf daar is het 6 minuten lopen via een stil weggetje langs de weilanden en het water. Ik ben 23 en woon niet meer thuis, maar mijn moeder blijft natuurlijk mijn moeder en ik vind ook wel dat ze gelijk heeft als ze zet dat ik dit soort situaties niet op moet zoeken. Net belde ze me nog dat ze het vervelend vindt, maar dat ze zo'n afgelegen stal echt niet ziet zitten. Helaas kunnen er overal kunnen gekken lopen... Maar paarden staan nou eenmaal op afgelegen plekken. Haar angst maakt mij ook angstig en ik ben nu geneigd om het allemaal maar af te zeggen.
Bokkers zonder auto, hoe doen jullie dit? Vertrouwen jullie iedereen op de stille weggetjes? Gaan jullie altijd met iemand samen? Of hebben jullie gewacht met de paarden tot jullie een auto hadden gekocht? Of staat jullie paard in jullie achtertuin?