Ik heb een bijrijdster van 14 jaar gevonden die 2 keer in de week rijdt. Hij wordt uitgemest en in het land gezet en er ook weer uitgehaald, dus dat hoeft ze niet te doen (en ik ook niet).
De enige voorwaarde die ik heb is dat ze 1x per week een half uur prive les neemt en de andere keer oefent met wat ze leert. Als ik op vakantie ga, dan zal ze ook voor hem zorgen, dan om de dag rijden en de andere dagen poetsen en kijken hoe het met hem gaat. Oja, dan wil ik ook graag een appje over hoe het is gegaan.
Ze hoeft niet te delen in de kosten of sowieso iets te betalen.
Vorige week stuurde ze een appje dat ze dacht dat zijn staart te lang was. Vond ik al een beetje vervelend, want dat houd ik zelf wel in de gaten, maar ik heb niet banketstaaf gereageerd, ik zou er wel even naar kijken.
Ik bedankt haar steeds voor haar appjes trouwens en stuur zelf ook regelmatig iets, als de hoefsmid is geweest of zoiets.
Nu stuurde ze daarnet een appje dat ze zijn staart heeft gewassen....... ik heb wel gevraagd waarmee. Met mijn de shampoo uit mijn kast.
Maar ik wil dat helemaal niet!!! Dat soort dingen doe ik zelf en ik vind het veel te koud om te wassen nu. En anders wil ik dat ze dat even van te voren vraagt.
Dat heb ik niet gezegd, want misschien zeur ik gewoon. Maar ik vind het lastig! Ben ik een zeur? Hoe doen jullie dat?
Ik probeer me in haar te verplaatsen, maar ik zou zelf altijd eerst vragen of de eigenaar het goed zou vinden.
Ben benieuwd naar jullie mening (ook als ik een zeur ben