Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Ghostattack schreef:Waarom meteen meerdere weken? Ik zou eens beginnen met een weekendje weg om te kijken of het bevalt
Ik ga met een vriendin elk jaar een nachtje/2 dagen naar de Cantharel met onze paardjes om buiten te rijden daar. Zowel de paarden als wij vinden dit leuk!
roekes schreef:Ik zou naar de Waddeneilanden gaan. Hoofdzakelijk omdat je daar geen wolf tegenkomt. (ik woon in Drenthe en daar worden overdag gewoon jagende wolven gespot in en rond dorp en bossen...)
roekes schreef:Ik zou naar de Waddeneilanden gaan. Hoofdzakelijk omdat je daar geen wolf tegenkomt. (ik woon in Drenthe en daar worden overdag gewoon jagende wolven gespot in en rond dorp en bossen...)
SusanH schreef:Nou ik wilde het idd ook zeggen, ik volg de zichtmeldingen en uit diverse plekken in Drenthe dagelijks zichtmeldingen. Meeste wel in de buurt bij DFW, maar ook voldoende andere plekken waar ze komen.
Gebruikers op dit forum: Annefleur200, ComscoreBot, gillian, GumGum Verity, kiki1976, maitestar23, ogidni, RenskeFrea, Sasqiua, Wieke, Witje2 en 25 bezoekers