Naam voor een nieuw logo/stal/ fokker gezoch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niekje81
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-07-19

Naam voor een nieuw logo/stal/ fokker gezoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-23 00:56

Afbeelding
Hoi Iedereen,

Ik krijg een veulen in maart en nu ben ik opzoek naar een leuke, makkelijke maar ook een naam die bij Rose kan voor mijn logo

Mijn merrie heet Yvy Rose, en ik wil het veulen ook de naam Rose meegeven zoals bijvoorbeeld Yara Rose of Yai Yai Rose.
Nu heb ik wel al een heel mooi logo gevonden maar daar moet nu nog een naam bij.
Zelf dacht ik eerst aan White Rose Arabians, maar mijn vriendin zegt (en daar heeft ze wel een punt) wat als het een bruine wordt??
Dus die zegt je moet het gewoon Rose Arabians noemen.

Degene die het Logo ontworpen heeft zegt dat ik het gewoon Yvy Rose Arabians moet noemen dat dat heel mooi staat.

En ikzelf dacht ook nog aan Fantasie Rose Arabians ??

Ik ben dus een beetje de weg kwijt en weet niet meer zo goed wat ik zou willen.
Wat vinden jullie van al deze namen?
Of hebben jullie een leuk idee??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast super bedankt


P.S
Dit wordt / is mijn logo

Charmander
Berichten: 65
Geregistreerd: 05-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 01:24

Ik zou voor Yvy Rose Arabians gaan. Mooi eerbetoon aan je merrie! Let erop dat je volledig in één taal blijft in elk geval, fantasie zal Fantasy moeten worden.

Zelf zou ik niet voor een keertje fokken een heel logo gaan maken en al helemaal niet zo’n drukke en overdreven dish (omdat ik dat niet wenselijk vind). De veulens vernoemen naar je eerste merrie door overal Rose toe te voegen vind ik wel heel leuk.

Niekje81
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-23 02:05

Charmander schreef:
Ik zou voor Yvy Rose Arabians gaan. Mooi eerbetoon aan je merrie! Let erop dat je volledig in één taal blijft in elk geval, fantasie zal Fantasy moeten worden.

Zelf zou ik niet voor een keertje fokken een heel logo gaan maken en al helemaal niet zo’n drukke en overdreven dish (omdat ik dat niet wenselijk vind). De veulens vernoemen naar je eerste merrie door overal Rose toe te voegen vind ik wel heel leuk.



Het is ook niet voor 1 keertje fokken want dan zou je idd gelijk hebben.
Hopelijk mag ik er nog vele krijgen.

En je hebt ook gelijk dat het 1 taal moet zijn stom dat ik dat niet gezien heb.
Het moet idd gewoon in het Engels.

Ik waardeer oprecht je mening

tamary

Berichten: 29186
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Naam voor een nieuw logo/stal/ fokker gezoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 02:17

Als je als stalnaam je stammerrie neemt, gebruik dan ook een tekening van haar hoofd in je logo. Komt er meer een eenheid in, paarden in logo in je OP zijn meer soort karikatuur arabier en meer generiek ipv jouw unieke merrie.

senna21

Berichten: 11860
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 02:21

Wanneer je de naam Ivy rose gebruikt, kan je misschien naast de roos ook wat Klimop in het logo laten tekenen. Dan past het perfect.

Lukasje
Berichten: 11268
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 04:26

Je vraagt geen advies mbt je logo dus vind ik het wat lastig om te zeggen maar ik vind het logo wel mooi, daar niet van, maar mss wat te tekenfilmachtig of te kinderlijk waardoor het voor mij persoonlijk wat minder professioneel oogt. Ik vind het niet 100% commercieel.

Zipperdepip
Berichten: 88
Geregistreerd: 20-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 04:43

Kort maar krachtig. Ik zal zeker alleen voor Rose Arabians gaan dat onthoud beter.

Het logo vind ik als Arabieren liefhebster juist wel mooi. Ik zal alleen de rozen wat groter, duidelijker rond de paarden doen om echt Rose Arabians duidelijk te maken en dan is het helemaal af hoor en duidelijk wat je naam is als je alleen maar naar de logo kijkt!

Je kan als namen inderdaad met Rose doen als een soort achternaam of verschillende rozen soorten als naam doen ook erg mooi. In het Engels zijn er dan bijvoorbeeld deze keuzes:

Abraham Darby (Auscot) ∙ Engelse Roos. ∙ Zalmroze. ∙ 120 cm. ...
Alnwick Castle (The Alnwick Rose) ∙ Engelse Roos. ∙ Geurend. ...
Anne Boleyn. ∙ Engelse Roos. ∙ Geurend. ...
Ausfather. ∙ Engelse Roos. ∙ Abrikoos. ...
Auslea. ∙ Engelse Roos. ∙ Zalmroze. ...
Ausleaf. ∙ Engelse Roos. ∙ Zalmroze. ...
Auslean. ∙ Engelse Roos. ∙ 120 cm. ...
Auslo. ∙ Engelse Roos. ∙ Rood.

En nog veel meer als je zoekt op engelse rozen namen..

Succes ermee!

Niekje81
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-23 08:22

Zipperdepip schreef:
Kort maar krachtig. Ik zal zeker alleen voor Rose Arabians gaan dat onthoud beter.

Het logo vind ik als Arabieren liefhebster juist wel mooi. Ik zal alleen de rozen wat groter, duidelijker rond de paarden doen om echt Rose Arabians duidelijk te maken en dan is het helemaal af hoor en duidelijk wat je naam is als je alleen maar naar de logo kijkt!

Je kan als namen inderdaad met Rose doen als een soort achternaam of verschillende rozen soorten als naam doen ook erg mooi. In het Engels zijn er dan bijvoorbeeld deze keuzes:

Abraham Darby (Auscot) ∙ Engelse Roos. ∙ Zalmroze. ∙ 120 cm. ...
Alnwick Castle (The Alnwick Rose) ∙ Engelse Roos. ∙ Geurend. ...
Anne Boleyn. ∙ Engelse Roos. ∙ Geurend. ...
Ausfather. ∙ Engelse Roos. ∙ Abrikoos. ...
Auslea. ∙ Engelse Roos. ∙ Zalmroze. ...
Ausleaf. ∙ Engelse Roos. ∙ Zalmroze. ...
Auslean. ∙ Engelse Roos. ∙ 120 cm. ...
Auslo. ∙ Engelse Roos. ∙ Rood.

En nog veel meer als je zoekt op engelse rozen namen..

Succes ermee!



Dank je wel.

Charmander
Berichten: 65
Geregistreerd: 05-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 08:22

Niekje81 schreef:
Charmander schreef:
Ik zou voor Yvy Rose Arabians gaan. Mooi eerbetoon aan je merrie! Let erop dat je volledig in één taal blijft in elk geval, fantasie zal Fantasy moeten worden.

Zelf zou ik niet voor een keertje fokken een heel logo gaan maken en al helemaal niet zo’n drukke en overdreven dish (omdat ik dat niet wenselijk vind). De veulens vernoemen naar je eerste merrie door overal Rose toe te voegen vind ik wel heel leuk.


Het is ook niet voor 1 keertje fokken want dan zou je idd gelijk hebben.
Hopelijk mag ik er nog vele krijgen.

En je hebt ook gelijk dat het 1 taal moet zijn stom dat ik dat niet gezien heb.
Het moet idd gewoon in het Engels.

Ik waardeer oprecht je mening


Ahh wat leuk! Ik dacht dat je eenmalig wou fokken. Ik blijf Yvy Rose Arabians het leukste vinden en dan wat je zegt “naam veulen” Rose. Mooi eerbetoon aan je merrie en leuk om te verwijzen naar je eerste fokmerrie als stamhoudster.