Het lijkt me leuk om weer eens een jaaroverzichtje te plaatsen

Eerdere overzichten:
2021: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=2047011
2017: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1911875&hilit=vagebond2003
Januari:
Met Hidden Treasure Dadero (v. Johnson) Z2 gestart en gewonnen met 65,6 & 65,7%

Met Debbehoeve's Mistique het L1 gewonnen met 71,2% en daarmee geselecteerd voor de kampioenschappen

Februari:
Hoge Linthorst iCATCHER werd verkocht naar Denemarken. Catchie heb ik voor de fokker mogen opleiden van net zadelmak tot Z2 niveau

Tevens heb ik de regio kampioenschappen gereden, een hele fijne proef gereden. Een jury plaatste ons kampioen, de andere vijfde. Totaal als 3e geëindigd en daarmee helaas 0,1% te weinig voor het NK...

Maart:
Voor het eerst ZZ-L gestart met Hidden, gewonnen met 64,3 en 66%

Tevens heb ik deze maand een nieuw paard gekocht

April:
Z2 debuut gemaakt met Debbehoeve's Avicii, een paard van werk. Gewonnen met 66,2%. Tevens voor het eerst L2 gestart met Mistique (foto), gewonnen met een mooie score van 70,8%

Mei:
Na lang niet op wedstrijd te zijn geweest met Lady Million vkh (laatste keer L1), hebben we in mei ons Z1 debuut gemaakt. Gewonnen met 65%. Met Mistique gelijk doorgestroomd naar het M1, gewonnen met 68,5%

Juni:
De eindstand van de selectie was bekend. Met 4 paarden geselecteerd voor de regiokampioenschappen

Debbeheoeve's Msitique, M1
Lady Million VKH, Z1
Debbehoeve's Avicii, Z2 (foto)
Hidden treasure Dadero, ZZL.
Hieruit een keuze moeten maken welke ik ging starten.
Eind Juni de verenigingskampioenschappen gereden met Mistique. Individueel en met het team gewonnen en door naar het NK

Juli:
Deze maand waren de regio kampioenschappen. Met Avicii Z2 gestart en de kür finale mogen rijden.
Met Mistique gestart in het M1. Twee hele fijne proeven kunnen rijden! Hiermee zijn we 2x eerste geworden en ruimschoots KAMPIOEN

Eind juli voor het eerst ZZ-L gestart met Avicii, gewonnen met 67,5%

Augustus:
Het NK!

Een foutloze proef kunnen rijden, maar ze was net niet scherp genoeg waardoor de aanleuning te onrustig werd. We hadden een score van 64,2%.
Helaas niet onze beste proef, maar toch super trots dat we hier samen hebben mogen rijden.
Twee dagen later hebben we voor het verenigingskampioenschap met de Wieringermeerruiters een M1 proef mogen rijden.
Door de springtuin dichtbij de ring was ze nu net iets te heet. Hierdoor ontstonden er wat rommeltjes. Wel al een veel fijnere proef kunnen rijden dan donderdag. Met ruim 70% hebben we individueel een mooie 4e plaats behaald van de 112 deelnemers!! Super trots op Stiekkie!

September:
ZZ-Zwaar startgerechtigd met Hidden Treasure Dadero!

Hierna helaas een ongelukje gehad met een jong paard. Hierdoor heb ik er zelf een tijdje uitgelegen. Inmiddels mag ik eindelijk weer langzaam opbouwen

Oktober:
A dream came true

Maar ze is weer terug bij ons op stal gekomen. We hebben de mogelijkheid gekregen om haar te kunnen kopen

Dit was mijn overzicht van 2022! Als jullie het leuk vinden om mij te blijven volgen kan dit via Instagram, @Ines_Veldboer_Dressage
Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!
Ps, het was wat lastig om een klein overzicht te maken met zoveel gereden paarden en wedstrijden, ik hoop dat ik de meeste grotere gebeurtenissen heb opgeschreven

Groetjes Ines!