Na een gedegen voorbereiding en het volgen van menlessen bij de vereniging maakten Sil ( die nu officieel Silverfly heet ) en ik eind mei ons debuut in de L vaardigheid. Op de volgende wedstrijd maakten we ook ons debuut in de B dressuur.

Begin juni kwam Renate Zuidema ( RenateZuidemaFotografie ) bij mij thuis langs om Sil en mij in het gouden uur op de foto te zetten

Begin juli was de Zomershow van het NMPRS in Lunteren. Sil en ik deden niet alleen aan de hand mee, maar ook met de aangespannen rubrieken.

Aan de hand behaalde Sil, die deze dag even weer Hello Handsome Henky heette, een mooie derde plaats.

Niet onverdienstelijk verlopen onze wedstrijden en thans mogen we zowel bij de dressuur als vaardigheid een klasse hoger starten

In oktober maakten Sil en ik ons debuut in de minimarathon, die georganiseerd werd door onze vereniging. Sil had ogen op stokjes, maar hij pakte het super op en we zetten gewoon 2X een foutloze ronde neer.

Waar Sil en ik toch het meest van genieten, is gewoon een heerlijk ontspannen rondje in onze omgeving.

Natuurlijk kon een kerstshoot dit jaar niet uitblijven en wederom kwam Renate langs. Elke keer weer weet zij mij te verrassen met haar schitterende foto’s

Ook maatje Monet kwam op de foto.

Tot slot wensen we iedereen fijne feestdagen toe en een gezond en sportief 2023