2022
Het 2de jaar samen met Scooby, een jaar om nooit te vergeten maar ook een jaar met heel veel eerste keren
januari
Begin januari kwam mijn gewenste frontriem binnen
Eind Januari hadden Scooby en ik onze eerste fotoshoot samen
Nog altijd super blij met de fotos

februari
Ook in februari wisselde wij rijden, wandelen en longeren af
Toch had ik het gevoel dat Scooby niet gelukkig was

Maart
Eind Februari voor het eerst bij RuiterenZit geweest voor een Jokersessie. In de priveles samen met mijn instructrice verder gewerkt aan mijn zit. Op onderstaande foto zit ik behoolijk scheef maar ik dacht toen dat ik recht zat. Er was dus veel werk aan de winkel. Ook heb ik begin maart besloten om de stal, waar ik al 20 jaar stond, te verlaten. Vanaf 1 mei zal Scooby ergens anders wonen

April
Scooby geniet van de laatste weken op deze stal terwijl ik thuis alles voorbereid voor de verhuizing
Afscheid nemen is nog niet zo makkelijk maar het is voor een goed doel

Mei
Het moment is aangebroken, Scooby verhuisd

De verhuizing was redelijk stressvol voor Scooby maar na 3 dagen was hij al zoveel rustiger dan hij ooit geweest is
Na 2 weken had ik al een heel ander paard en waren wij allebei de hele verhuizing al vergeten
Dit resulteerde erin dat wij op 22 mei al een fotoshoot in de mega grote buitenbak hadden waarvan ik vantevoren gezegd had: "Daar ga ik nooit in rijden"
Nog heel veel te verbeteren maar Scooby, liep nog nooit zo fijn ontspannen

Juni
Samen genieten wij van alles op de nieuwe stal. Samen maken wij grote sprongen vooruit. Bij de verhuizing hoorde namelijk ook een nieuwe instructrice en dat is te merken
Voor het eerste in 5 jaar durfde ik het aan, om met mn eigen paard, een mini rondje naar buiten te gaan. Met Scooby was het de allereerste keer maar hij deed het super ondanks mijn spanning

Juli
Ook in juli maken wij sprongen vooruit en ben ik steeds t[center]
Trotser op Scooby en mezelf[/center]Scooby geniet overdag heerlijk van de wei en z'n nieuwe vrienden
In juli hadden wij ook weer een fotoshoot

Augustus
Wij trainen lekker verder, Ook doen wij steeds vaker clicker training, grondwerk of longeren met dubbele longe. Scooby vindt het allemaal leuk zolang het maar afwisselend is

September
Tijdens de derde jokersessie kreeg ik complimenten. Dit is zoals ik nu zit.

Echt zo blij met het resultaat behaald in 6 maanden tijd

Oktober
Scooby krijgt een hooinet zodat hij nog meer hooi per dag kan eten
En wij durven het aan om op de nieuwe stal eens balkjes te lopen. Dit deed Scooby zonder problemen

November
Scooby zit niet zo lekker in zijn vel en staakt met rijden. Hij krijgt een heerlijke oliemassage van een stalgenoot. Hier geniet hij zichtbaar van. Ook trainen wij deze maand minder zodat Scooby het plezier weer terug vindt
December
Scooby gaat met veel geduld langzaam beter tijdens het rijden. Ook laat ik deze maand een reading doen waar zeer interessante dingen uit kwamen
Vol goede moed en met veel plezier rijden Scooby en ik samen het nieuwe jaar in

In 2023 gaan wij hopelijk onze eerste oefenwedstrijd rijden en samen nog veel meer plezier maken. De verhuizing was het beste wat ik ooit heb kunnen doen voor Scooby
. Ik heb nu een gelukkig paard