Wat een reacties al! Bedankt 
Ik heb heel krullend haar wat het niet altijd makkelijker maakt. Een (strakke) knot betekent bijvoorbeeld dat ik de rest van de dag (en tot de volgende wasdag) niks anders meer dan een strakke knot in kan hebben want anders ziet het er niet uit. Een vlecht beetje zelfde verhaal.
Ik doe ivm m’n haar ook aan de CG methode en daarom kan ik niet zomaar elke droogshampoo of parfum in m’n haar doen (geen sulfaten, siliconen en uitdrogende alcohol). Maar stiekem doe ik wel eens wat rituals body mist in m’n haar als het echt nodig is (idd die heerlijke rode), maar de geur van koeien en kuil is zo sterk dat dat er vaak wel doorheen knalt (althans andere jaren, dit jaar staan de koeien nog niet op stal). Vandaar dat ik vooral naar iets opzoek ben dat ik op/ om kan doen. Een soort doek ofzo misschien. Ik ga eens kijken naar een haarhanddoek wat hier werd geopperd. Of idd een muts voor de koudere dagen, als ik m’n haar daarin kan verstoppen.
Ik zou ook nog kunnen kijken of er een CG-proof droogshampoo of parfum bestaat 
De reden dat ik niet naar huis ga voor werk, is omdat ik een uur moet rijden naar werk en 20 minuten naar stal. Stal ligt echter op de route naar werk, dus dat maakt 2 uur reistijd per dag ipv 2 uur en 40 minuten
Ik moet ook al 13.15 op m’n werk zijn.