December 2021, enkele dagen voor kerst, kreeg ik de vraag of ik de stalling waar op dat moment mijn project pony Pablo al stond, wilde overnemen. Een droom die uit kwam voor mij

Meer hierover is te vinden in: [VSW] Mijn paardenparadijs in wording
Eind januari was het zover en is Diablo verhuisd

De kennismaking met Pablo ging heel mooi en soepel

Rustig bouwde ik het rijden met Diablo weer op. Die had ruim 2 maanden vakantie gehad, omdat ik totaal geen motivatie had om te rijden

Op 13 februari hadden we een fotoshoot met Gabrielle de Vries:

Ondanks dat we nu letterlijk het bos in de achtertuin hadden, was ik toch veel liever dressuurmatig bezig in de geweldige rijbaan. Een top bodem, nooit nat, verlichting, ruime afmeting

Of we deden een obstakeltraining

Begin april kwam er een 3e musketier bij: Spoek.. Een 82 cm hoge Amerikaanse smurf, met een hele grote waffel maar stiekem wel een klein hartje

16 april hebben we een last minute shoot gedaan tussen de bloesem

24 april mocht Diablo, met toestemming van de organisatie, mee naar Elf Fantasy Fair (afgekort Elfia). Dit is een groot jaarlijks cosplay evenement bij kasteel de Haar in Haarzuilens. Wat was ik trots op hem

[ITP] Diablo, het paard waar niks te gek voor is

Op 7 mei kwam Marlies Trap/Bellatrix langs voor een super gave shoot

[ITP] Diablo voor de lens van Marlies Trap

Op Elfia kwam ik iemand tegen, die precies de jurk van Elena, uit de film 'The mask of Zorro' heeft. Ze wilde dolgraag met mij en Diablo een Zorro shoot doen.
Op 17 juli hebben we deze super toffe shoot gedaan

De maanden erop volgend hebben we ook af en toe een sprongetje gemaakt of toch maar het bos opgezocht

En op een hele koude en vroege ochtend op 15 oktober hadden we een super gave halloweenshoot gepland met Sandra Heesbeen/Bo_San

[ITP] El Diablo... Het spookpaard

Het was een heerlijk jaar. Lekker afwisselend bezig geweest. Ik ben benieuwd wat er komend jaar op ons pad gaat komen

Voorlopig doe ik het weer lekker rustig aan. De grond is bevroren, het is vroeg donker, binnenkort staat er een operatie op de planning, dus we nemen lekker een winterstop