Geen inspiratie voor een pakkende titel dit jaar haha. Maar volgens traditie is hier weer een jaartopic van mij en Angel

We hebben weer een hoop mooie ritten gemaakt. Sinds de verhuizing van mijn favoriete stalgenootje en Angel's maatje Isabel rijden we tegenwoordig meestal alleen. We zijn wel regelmatig op bezoek geweest op hun nieuwe stal om samen te rijden, die gelukkig heel dichtbij was. Sinds dit jaar kunnen we goed alleen laden en durf ik ook alleen op pad met trailer

1. Januari - Februari
Eind 2021 hebben mijn vader en ik mijn trailer vanaf de bodem opnieuw opgebouwd. Precies op tijd klaar in het nieuwe jaar. Gezien Angels leeftijd hebben we een APK gedaan bij de DA. Alles was prima.

3. Maart
De bak was vroeg goed dit jaar. In de winter is hij helaas niet te berijden. Zodra het weer kan gaan we er altijd weer in. Angel wordt altijd erg enthousiast van balkjes.

4. April
Samen met onze matties Meggie en Isabel deden we weer mee aan de Horse Escape. Altijd zó ontzettend leuk. Deze keer was hij nog leuker, want we werden eerste

5. Mei - Juni - Juli - Augustus
Maakten we weer een hoop mooie ritten. Of thuis, of op bezoek bij Meggie en Isabel.

9. September
Ik kwam terug na 3 weken vakantie en trof Angel aan met een kneiter dikke knie en dik onderbeen. Ze liep gelukkig niet kreupel en had ook geen koorts. Meteen op ontstekingsremmers, 2x per dag koelen en gel. Na een week was de zwelling zo goed als weg en gingen we op controle bij de DA. Omdat ze in de buigproef op haar andere achterbeen reactie gaf toch nog extra ontstekingsremmers. We mochten wel de beweging weer rustig opbouwen.

10. Oktober
In oktober hebben we alles rustig opgebouwd en zijn we ook weer bij ons oud-stalgenootje op bezoek geweest. Ook was de bak nog goed, dus daar waren we ook regelmatig te vinden.

11. November
Lekkere ritjes gemaakt en een bijzonder moment op de foto vastgelegd. Ik zie Angel niet vaak liggen, en als ik het zie staat ze vaak op en komt ze naar me toe. Deze keer bleef ze liggen. Dus lunch (supplementen) op bed gebracht en het moment even vastgelegd

12. December
Mijn 'alleen met de trailer op pad angst' had ik al deels overwonnen door naar ons oud-stalgenootje/DA/hoefsmid te gaan, allemaal op max. zo'n 20 minuten binnendoor. Helaas is mijn oud-stalgenootje nu nog een stuk verder verhuisd. Uiteraard willen we nog steeds op bezoek om samen te rijden. Te gezellig, en wie wil nou niet rijden in de Drunense duinen

Dat ik nog lang mag genieten van het liefste paard

Net als ieder jaar hoop ik volgend jaar weer veel mooie ritjes te maken, en mijn 'alleen met de trailer ver weg angst' te overwinnen om nog meer gezellige ritjes te maken