Hij was zo ontzettend braaf en ondanks dat sommige dingen een beetje spannend waren, keerde de ontspanning snel terug, heel erg fijn!

Als kers op de taart, kuste en flehmde hij zelfs op commando! Iets wat hij ontzettend lastig vind en waar we echt 4 volle jaren over hebben gedaan om een werkende manier te vinden
Super trots op hem! 

Hij is officieel niet van mij, Ik ben in 2018 gestart met hem bijrijden
Toen dus ook omgeschoold naar western en hoewel het eigenlijk de bedoeling was om alleen te rijden en er meer tijd 'vrij' kwam, heb ik voorgesteld om meer te gaan doen dan alleen rijden, wat ik ook mega leuk vind! (Denk aan longeren, lange lijnen, wandelen, grondwerk en mennen bijvoorbeeld). Afgelopen 1,5 jaar ben ik naast het (veelzijdig) rijden dat ook echt meer gaan doen
Sommige hulpen zijn inderdaad anders, been is natuurlijk vooruit/opzij en veel is op zit (in dit geval ook een beetje op stem) en dit gebruik je natuurlijk ook in de normale engelse sport. Verder doen wij geen hele gekke westerndingen dus bij ons valt het verschil wel mee. Alleen het halthouden en achterwaarts gaan is bij hem een beetje anders, daar gaan je benen een stuk naar voren toe.