[VOLG] Ex-renpaard Auroch in Engeland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [VOLG] Ex-renpaard Auroch in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 20:11

Wat super stoer!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 22:10

Thanks allemaal! Ik ben wel echt gesloopt, haha, en dan hebben we het nog rustig aan gedaan (maar denk toch wel een goede 15km afgelegd :o ). Morgen ga ik even een rondje over de dijk wandelen met Auroch - ze zal wel wat spierpijn hebben, dus daarom gewoon even een wandelingetje zodat ze toch wat warmte in haar spieren krijgt. Maar wat ben ik trots op het kleine aapje. :+:

Sherivey schreef:
Wat een droom! <3
Super leuk dat het zo goed ging. :D
De dromen komen nog, dit was alleen de testrit, haha. :)) We willen nog een keer naar het strand met ze, naar Little Lodge, dat ligt een stukje verder en die hebben een meertje waar je kunt zwemmen, en we willen een keer met ze op vakantie als Georgia haar PhD af heeft. 8-) En nu we weten dat ze dit soort dingen leuk vindt, kunnen we die plannen ook daadwerkelijk gaan maken! *\%/* (Mijn droom is dus een weekje naar Cornwall met 'r. <3 )

ikke schreef:
Lekker bezig geweest :j
Waar zat je ongeveer?
Aan de kant van Bury, Wideham Farm heet het, tegenover de Anglo Saxon village. :D

ikke

Berichten: 37571
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 22:39

Mkango schreef:
ikke schreef:
Lekker bezig geweest :j
Waar zat je ongeveer?
Aan de kant van Bury, Wideham Farm heet het, tegenover de Anglo Saxon village. :D

Ziet eruit als een prima plek om een paar dagen rond te rijden.

Die Little Lodge is bij Thetford? Die had ik op de korrel als tussenstop naar Grantham

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 22:48

Ja, volgend jaar willen we twee dagen gaan! Dit jaar hebben we weinig tijd doorgebracht met stalgenoten, dus het zou leuk zijn als we volgend jaar wat meer tijd ook met hun hebben. :D Maar omdat het zo'n groot vraagteken was hoe Auroch het zou trekken, hebben we het dit jaar op safe gespeeld en het bij alleen vandaag gehouden.

That's the one! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik las dat er een meertje was en ik was verkocht. _O-

ikke

Berichten: 37571
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 17:03

Mkango schreef:
Ja, volgend jaar willen we twee dagen gaan! Dit jaar hebben we weinig tijd doorgebracht met stalgenoten, dus het zou leuk zijn als we volgend jaar wat meer tijd ook met hun hebben. :D Maar omdat het zo'n groot vraagteken was hoe Auroch het zou trekken, hebben we het dit jaar op safe gespeeld en het bij alleen vandaag gehouden.

That's the one! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik las dat er een meertje was en ik was verkocht. _O-

Als wij daar dan gaan staan, kom je er gezellig bij staan :D
Het ziet er op de site wel gezellig uit. Kleinschalig, net een beetje rommelig zodat het niet te chique wordt en een mooie omgeving.

Dat "meertje" is waarschijnlijk de rivier die er langs stroomt: Little Ouse river en dat heeft dan weer als voordeel dat je veel minder risico op allerlei vervelende kleine beestjes hebt :D

pol013

Berichten: 8999
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: [VOLG] Ex-renpaard Auroch in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 12:08

Heerlijk dat ze dezelfde dingen leuk vind als jij! Dat is goud.