Het is weer oktober wat betekent dat we weer overdag op het strand mogen
! De laatste tijd werd het eigenlijk te vroeg donker om na 19 uur nog het strand op te gaan dus zijn we helaas bijna niet meer geweest. Gelukkig mogen we nu dus weer en daar maken we heerlijk gebruik van! Gisteren was de tweede keer dat we zonder ander paard rijdend naar het strand zijn geweest en het ging echt extreem goed.Gisteren hebben we ook voor het eerst een heel klein galopje gedaan en wat voelde dat toch heerlijk aan
! Sinds we op het strand rijden hebben we eerst een hele poos gestapt tot het echt goed voelde. Daarna gingen we ook een drafje meepakken, ook tot hij super braaf was en heel goed op mij reageerde. Nu voelde het als een goed moment om ook eens een galopje mee te pakken en zoals verwacht ging dit ook ontzettend goed!Er waren heel veel prikkels op het strand (vliegers, paard die in rengalop langs kwam
en kinderen die niet naar ouders konden luisteren) maar ondanks dat hij het spannend vond bleef hij heel fijn bij mij en reageerde hij er amper op.
Gekke vlieger bekijken

Even een heel mooi hard en vlak stuk omgetoverd tot bak

En ons eerste galopje

Lekker met lang teugeltje weer terug stappen, wat is hij toch ook wild op het strand

Nog even een grote plas meepakken

En wachten voor de strandopgang. Een meneer vond het nodig om ons in rengalop te passeren, vervolgens op ons te wachten bij de opgang en daarna hard naar boven te gaan. Kaika vond het vooral maar raar (En ik was vooral boos) dus even gewacht tot zij uit het zicht waren zodat we rustig omhoog konden. Verder heerlijk chill naar huis gereden en weer super blij met dit geweldige betrouwbare paard
! Echt een once in a lifetime paard is hij!
Zie het als een goede oefening