Ik ben geen Bokt moderator of zoiets maar ik wilde het toch wel even zeggen. Sommige mensen vragen aan mij (de mensen die ik ken en die ook op Bokt zitten) hoe je een bericht op Bokt plaatst. Dat kan ik het best met screenshots laten zien. Ik weet niet of jullie dit helpt maar hoe dan ook, het zal vast een paar mensen wel helpen.

Hier druk je op “Forums”.

Hier klik je op zoeken en zoek je een “onderwerp” op (een forum dus) ik heb gekozen voor PP (Paardenpraat).

Hier zie je onder oji (een account van iemand het kan dus ook anders heten) Paardenpraat staan (het kan dus ook anders heten ligt aan het forum wat je kiest) dan klik ik in mijn geval op Paardenpraat.

Hier klik je op “nieuw onderwerp”.

En nu ben je eigenlijk klaar, maar natuurlijk wel je tekst tikken en je kan ook verschillende smilies kiezen. Maar hoe voeg je dan foto’s toe? Dat laat ik je nu zien.

Hier klik je op “Voeg foto’s toe”. Dan klik je op “Kies bestanden”.

Hier kan je klikken op wat je wilt. Ik heb gekozen voor “Fotobibliotheek” zodat ik al mijn foto’s kan kiezen.

Hier kies je een foto.

Ik heb mijn foto gekozen zoals je onderaan ziet. Dan klik je op uploaden. Dit duurt niet zo lang. Zodra hij 100% heeft is hij helemaal geüpload nu moet je eventjes wachten. Dan zie je je foto onderin zoals je daar mijn hond zag.
Ik hoop dat jullie dit heeft geholpen! En nogmaals ben geen Moderater of iets die kant op.