[VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirjamRobin

Berichten: 226
Geregistreerd: 23-08-10

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 13:24

Ik lees stil mee en geniet van alle Ukspam, maar wat pien bedoelt is dat je een onderschrift een regel te veel heeft waardoor de link van de veiling wegvalt. Eerst kwam ik er ook niet door via je profiel op de link te klikken (dan kreeg ik een inlogscherm van marktplaats), maar dat gaat nu goed. Ga je de spullen een voor een veilen?

pien_2010

Berichten: 43324
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 14:59

Nu doet hij het wel op de mobiele foon!

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 15:10

Super!
Even snel want ik ben op stal:
@MirjamRobin: nee de spullen die ik binnen heb inmiddels probeer ik er allemaal deze week op te zetten. Wel met verschillende sluitingsdata.

MirjamRobin

Berichten: 226
Geregistreerd: 23-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 15:37

Oh ja de sluitingsdata had ik niet gezien. De link staat in je onderschrift nu inderdaad. Wel een hoop werk voor je, maar ik hoop dat de veiling een mooi bedrag op gaat leveren +:)+.

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 22:06

Inderdaad even wat werk, maar ben echt onwijs dankbaar voor de vele mooie spullen en aanbiedingen die we hebben ontvangen al zover, heb er echt geen woorden voor hoe ik het waardeer <3

Heb een paar dingetjes er nu op staan, onder andere ook een super gave fotoshoot aanbieding, morgen ga ik weer verder en hopelijk zamelen we een mooi bedrag in voor onze meid *\o/* *\o/* *\o/*

En hoe de medicatiemomenten tegenwoordig gaan: Uk had geen zin om op te staan dus dan maar liggend de medicatie :+
Afbeelding

Zal morgen eens kijken of ik eindelijk tijd heb voor weer echt wat leuke foto's van beide kinders. :j
Ocean doet het super, die is inmiddels al een stuk meer gewend en vandaag heb ik hem helemaal gewassen, dat vond hij even heel spannend, maar hij deed niet raar.

Kaelynn haar uier begint wat meer te vullen, maar denk dat die ons nog wel eventjes laat wachten, zal dus wel weer een hengst worden :o Wat niks uitmaakt, als het maar gezond is en alles goed mag gaan :j

Deze week moet ik ook echt het werk met Ralph weer gaan oppakken en ook Rosa moet aan de bak. Anders wordt het krap met de keuring.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 22:20

*\o/* en nu hopen dat het ook lekker wat op mag leveren!!

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 22:26

Liselot schreef:
*\o/* en nu hopen dat het ook lekker wat op mag leveren!!


Yeahhh ! *\o/* Echt supertof dat je ons dit doneert :j

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 22:37

Kleine moeite, echt heel graag gedaan!!

kiko

Berichten: 748
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Bennekom

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 13:02

Hoe gaat het met Uk? Het is nu super weer om lekker buiten te spelen

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-24 21:47

Ja goed wel, alleen vanochtend weer iets meer benauwd. Nu is ze dus per vanochtend gestart weer met de Ventoprulin ( of hoe je het ook schrijft) weer 10 dagen, dierenarts gaf aan dat ze hierdoor ook even weer wat zwaarder kan gaan ademen.

Temperatuur is netjes , die houden we nu weer 2x daags even in de gaten just to be sure. Moet vooral proberen niet direct te gaan stressen, maar dat is ergen heel moeilijk voor me.

Ze heeft vandaag lekker bloot in de zon gelopen, verder druk om alles voor de veiling online te krijgen en mijn auto is stuk, dus het gaat helemaal top :o
Gewoon doorgaan, kin omhoog en doorrrrrr…..

pien_2010

Berichten: 43324
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 22:27

Jeetje auto stuk dat kun je nu net niet erbij gebruiken....het zit jullie even financieel niet mee.

Mirjam79

Berichten: 1714
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Noardburgum

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 08:44

Jak! Dat kon er ook nog wel bij... Niks aan.

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-24 09:53

Ik heb gelukkig een heeeeel handige vriendlief en schoonvader wat betreft auto’s , dus hopelijk is het iets simpels :j

Ukkie haar ademhaling was vanochtend al een stuk rustiger, temperatuur netjes 37,9, haar medicatiemomenten zijn gewoon te schattig. Ik zal straks een filmpje plaatsen hoe ze gaan. Ze komt nog net niet naar de spuiten toe rennen :o

Er wordt al wel leuk geboden op de veilingartikelen, echt blij mee :j en superlief dat er zoveel mensen iets aanbieden!
Moet thuis ook nog verder uitzoeken en opruimen, vandaag nog een paar artikelen erop zetten die ik middels post heb mogen ontvangen ook.

Nu eerst even slapen nog want vannacht begint mijn reeks van 7 nachtdiensten weer :o dat wordt weer even doorbuffelen, maar it’s all worth it als het betekent dat de paarden gezond en gelukkig zijn

kiko

Berichten: 748
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Bennekom

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 18:08

Het zit jou ook niet mee zeg.. wat een pech! Maar fijn dat je zulke handige mensen om je heen hebt!

Balen dat Uk weer benauwd was geworden maar zo te horen was je er op tijd bij en gaat het alweer beter.
Pak goed je rust anders stort je straks in want is niet niks wat er allemaal is gebeurd.

Ben benieuwd naar het filmpje!

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-24 20:19

Auto is gelukkig weer gemaakt, kost wel weer even wat, maar kan ook echt niet zonder. :o Gelukkig hoef ik alleen de onderdelen te betalen en dus geen arbeidsuren, dat scheelt een hele boel :j

Even snel vitamine Uk voor jullie, van gisteren, want vandaag had ze wel haar dekentje op:

Ukkie grooming time :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo grappig hoe ze zich als haar dekentje af heeft altijd eerst 5 minuten uitgebreid staat te bewonderen :') alsof ze denkt : huh ooohhhh ben ik dit :+

En hoe de medicatiemomenten gaan, deze liggend maar ook staand lebbert ze het zo naar binnen :')


Nu snel eten en weer naar stal voor de medicatie en dan hopelijk nog even een uurtje slapen voor de nachtdienst :)

miereneter

Berichten: 2534
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:22

Cheytjuh schreef:
Zo grappig hoe ze zich als haar dekentje af heeft altijd eerst 5 minuten uitgebreid staat te bewonderen :') alsof ze denkt : huh ooohhhh ben ik dit :+


Maar ze is ook echt heel bewonderenswaardig! Dank voor de vitamine Uk.

Heel erg fijn dat ze haar medicatie zo naar binnen lebbert, dat maakt het allemaal toch ietsje makkelijker.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:08

Dat tongetje ook <3

Ze ziet er prachtig uit!!

En hoe gaat het met de mama?

kiko

Berichten: 748
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Bennekom

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:29

Dank je wel voor de Uk vitamine.
Geweldig hoe ze zichzelf bekijkt.. en super hoe ze die medicijnen neemt.. ideaal! En lief om te zien

pien_2010

Berichten: 43324
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:52

Ze lijkt heel gegroeid. Ik denk dat ze wel eens heel erg groot kan worden.

Marigold

Berichten: 12582
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 22:46

Wauw wat groeit ze goed!
Zo sterk in mooi in conditie!

Geen wonder dat ze bezig is met ontdekken van haar ‘echte’ lichaam. Dit is de inprent fase en een deken is niet al te natuurlijk. Maar wel begrijpelijk dat je de longen warm wilt houden en geen energie onnodig verloren wil laten gaan.
Wat leuk dat ze ook een tobiano vlekje heeft op haar buik. Super leuk om je updates te zien!

Melzazu
Berichten: 1785
Geregistreerd: 13-10-19

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 08:39

Zo schattig hoe ze dan steeds met zichzelf zo bezig is. Alles is dan echt een ontdekkingstocht als je nog zo jong en klein bent.

Ik vind haar er echt mooi, sterk en gezond uit zien.

Wat fijn dat ze die medicatie zo makkelijk op deze manier in neemt.

Ik hoop dat je soms ook even aan je eigen rust toe komt. Het klinkt als een druk programma met de zorg voor de paarden en je werk en alles.

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-24 21:31

@Melzazu: poeh aan mijn eigen rust toekomen is op dit moment even moeilijk, mijn leven wordt een beetje geleefd door alles. Ik merk ook echt aan mezelf dat ik flink over mijn taks zit , om niks kan janken of juist enorm gefrustreerd zijn.

Ik probeer wel echt momenten voor mezelf te pakken, maar dat lukt nog maar moeilijk. Wil nu de veilingspulletjes allemaal ook zo snel mogelijk erop hebben staan, omdat je de financiële druk ergens ook voelt, ondanks dat je in termijnen mag betalen. Wil het liefst het gewoon zoveel mogelijk en zo snel mogelijk klaar hebben.

Realistisch? Misschien niet helemaal en waarschijnlijk ben ik gewoon mezelf ook echt weer teveel druk aan het opleggen, maar het is gewoon erg moeilijk om het allemaal ‘los te laten’.

Geen idee of ik het zo een beetje goed verwoord, ik wil ook absoluut niet down klinken en al helemaal niet ondankbaar, want ik ben ontzettend dankbaar voor alle steun vanuit alle hoeken en ook dankbaar dat onze meid het zo goed doet. :j Maar het is nog steeds een enorme rollercoaster en de echte klap lijkt nu gewoon er in te hakken, ben supermoe, maar werk en de paarden wachten wel elke dag op je dus het is op dit moment vooral: kop omhoog, borst vooruit en doorgaan.

In april heb ik 2 weken vakantie, dan hoop ik echt even ook tijd voor mezelf te gaan pakken!

Bedankt voor al jullie ontzettend lieve berichten <3 en alle steun (mocht ik op dit moment vergeten je te antwoorden als je een pb hebt gedaan: sorry! Ik probeer iedereen netjes te antwoorden, maar het schiet er soms even bij in)

karijn

Berichten: 5408
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 10:02

Begrijpelijk hoor…je hebt veel balletjes omhoog te houden. Het zal wat rustiger worden als alle veulentjes gezond en wel naast mams rondspringen in de wei.

Balans vinden en balans houden zal nooit stoppen. Er komt altijd wel weer iets erbij. Zolang je aan de andere kant maar iets kan en durft los te laten, komt de balans weer terug.

Ik ben heel benieuwd naar alle andere veulentjes die gaan komen!

Melzazu
Berichten: 1785
Geregistreerd: 13-10-19

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 14:30

Ja dat is ook moeilijk en soms lukt het ook even niet omdat er gewoon toch dingen zijn die gedaan moeten. Het komt en gaat vaak toch in van die golfbewegingen lijkt het wel. Dan weer maanden knetterdruk met van alles en nog wat en zo heb je dan weer een periode dat het allemaal weer in wat rustiger vaarwater komt.

En je klinkt helemaal niet down en ondankbaar hoor. Je klinkt gewoon net als een echt mens :D

En wat heerlijk dat je straks in april vakantie hebt. Iets om naar uit te kijken!

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-24 05:20

@Karijn: dat klopt helemaal ook. Ik moet ook gewoon accepteren dat het ene balletje wat belangrijker is om omhoog te houden en dat sommige balletjes ook best even kunnen wachten.

@Melzazu: dank je <3 en het komt zeker in golfbewegingen met soms ‘onmeunige’ (zoals we hier zeggen) golven en soms wat mindere golven. Ach uiteindelijk komen we er wel weer doorheen, ik moet mezelf vooral ook gewoon de tijd gunnen en accepteren dat ik ook af en toe gewoon mag ‘crashen’ :j

Heb morgen weer een leuke Uk compilatie voor de non Facebookmensen :o het gaat supergoed met haar, tot op heden geen koorts ontwikkeld gelukkig en we zijn inmiddels alweer bijna 2 weken onderweg :j ga zo hard duimen dat haar longen volgende week er flink verbeterd uitzien op de röntgen :j

De rest van de paarden gaan ook goed, Kaelynn is vannacht echt onrustig, denk dat haar beeb niet lang meer op zich laat wachten. Winston gaat alles voorbeeldig mee, hij heeft alleen een Nee fase wat halster betreft :+ komtie ook wel weer doorheen }>