Kletstopic bitloze dressuurruiters

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 18:28

Zijn er meer die het hoofdstel  "Free Horse FHLibertas" van epplejeck al hadden aangeschaft? Nog niet zo lang in de collectie.
Afbeelding

Ik heb m in maart aangeschaft, z'n 6 keer mee gereden maar hij is vandaag kapot gescheurd... was op buitenrit dus geïmproviseerd vast gezet met de ring maar even later schoot die ook nog open :wow:
Afbeelding

Wat is nou echt een stevig sidepull hoofdstel voor een grote full hoofd?

Happy_Hippie

Berichten: 877
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 12:20

Hier ook nogsteeds beetje zoekende naar een fijn hoofdstel, mijn ruin loopt top op micklem maar die past onze merrie helaas niet dus kan ik ook niet ff proberen.

Wij zijn onze merrie nu gewoon lekker rustig km aan het maken dus nog niet echt specifiek dressuur matie rijden maar gewoon beetje de basis erop zetten (we rijden 1x in de week ong).
Ze bouwt helaas enorm veel en snel stress op dus we doen het gewoon rustig aan ook om het leuk te houden voor haar.

Wij rijden nu nog met kaptoom omdat ik gewoon nog niks anders heb simpel gezegd voor haar.

Laatst een gekregen setje ff op gedaan haha
Afbeelding

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 16:45

Cera_D schreef:
Phrono schreef:

Een beetje offtopic; is dat een LaBona pad? <3


Klopt! Eentje om te passen via Buitenzinnig, helaas niet van mij haha


Grappig, die pad woont nu bij mij <3
Samen met mijn PMC sidepull. Vorig jaar voorzien van nieuwe padding door ByBaukje. Fantastisch hoofdstel, nog steeds blij mee.

Afbeelding

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 09:14

Phrono schreef:
Grappig, die pad woont nu bij mij <3
Samen met mijn PMC sidepull. Vorig jaar voorzien van nieuwe padding door ByBaukje. Fantastisch hoofdstel, nog steeds blij mee.

[ [url=m/WGKNpN.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ohhh die set staat goed zeg <3
Prachtig die kleuren samen!!
En gefeliciteerd met de aankoop ;)

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 19:06

Dankjewel nog, ben ook helemaal in mijn nopjes ermee. Had niet gedacht nog met een BBP te kunnen rijden op mijn brede merrie. Maar hij is fantastisch. *\o/*

Superfijne beelden trouwens van de clinic bij Karin, jaloers!

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 16:50

Waren er hier nog mensen die de equitus theta in het bruin hadden Incl bakstukken maat full die wil ruilen voor een zwarte full?

tennan
Berichten: 3101
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Kletstopic bitloze dressuurruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 18:20

Is dit topic nog 'aan'? Ik start bitloos M2, nu rijd ik nog met een simpele losse neusriem aan een gewoon hoofdstel. Die van LoveLance zie ik wel zitten. Zijn die neusriemen heel groot, weet iemand dat? Ik heb maar een klein pony'tje :+

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 20:27

tennan schreef:
Is dit topic nog 'aan'? Ik start bitloos M2, nu rijd ik nog met een simpele losse neusriem aan een gewoon hoofdstel. Die van LoveLance zie ik wel zitten. Zijn die neusriemen heel groot, weet iemand dat? Ik heb maar een klein pony'tje :+


Je kunt het beste steph (Lovelance) even een berichtje sturen, ik weet dat ze kleinere maatjes besteld heeft.

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Kletstopic bitloze dressuurruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 11:42


Snoppie
Berichten: 207
Geregistreerd: 17-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 23:37

Ik hoop hier antwoord op mijn vraag te krijgen. Mijn merrie zit tussen cob en full in. Nu wil ik graag een pmc hoofdstel. Wie weet of deze groot vallen of juist wat kleiner?

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 23:41

Ik vind ze aan de ruime kant: mijn merrie zit tussen cob en full in ook en ik heb een cob maat.

Afbeelding