Ideeën Halloween-paard-versieren gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caitlin_K
Berichten: 3768
Geregistreerd: 04-05-11

Ideeën Halloween-paard-versieren gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 12:13

Hey hoi,

Ik hoop dat het goed staat haha.
Ik ga meedoen met een Halloween spooktocht al wandelend met mijn shetlander. Nu gaan we met een paar stalgenoten dus helemaal gezellig :')

Het is nog niet helemaal zeker welke van de shetlander(s) ik meeneem. Of een vosbonte of een bruine haha. Nu ben ik dus opzoek naar iets leuks om aan te doen/ paard mee te versieren, want we moeten dus verkleed.

Ik ben al wat foto's aan het speuren, maar wellicht zijn jullie creatieve bokkers er nog wel met leuke ideeën. Ik ben zelf totaal geen knutselaar, dus het moet wel lekker makkelijk te doen zijn.

Groetjes *\o/*

DJZ

Berichten: 3121
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Ideeën Halloween-paard-versieren gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 12:21

Met een wit of zwart laken en een schaar kan je al heel veel. Je zou franjes kunnen knippen, of het laken over het hoofd trekken, en dan 2 gaten voor de oren en 2 gaten voor de ogen eruit kunnen knippen..

Met stoepkrijt kun je botten tekenen op de vacht van de pony (wel eerst het krijt een beetje nat maken ;) )

Afbeelding
Afbeelding

Caitlin_K
Berichten: 3768
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Ideeën Halloween-paard-versieren gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 12:22

Wat gaaf! Thanks! :D

Flint09
Berichten: 408
Geregistreerd: 08-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 13:31

Shetlander en wit hoeslaken met gaten erin geknipt ! Ik heb ook een heksenhoed voor ze .
Afbeelding

Kookaburra

Berichten: 5418
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 14:20

Ik zie op google teveel leuks wat niet moeilijk is!

Afbeelding
https://equlifestyle.eu/wp-content/uploads/2021/10/Halloween-6.jpeg

Afbeelding
https://www.horseandman.com/wp-content/uploads/2017/10/6148d51ff51e79542731f26cde64aa8c.jpg
Schubben kun je makkelijk met stoepkrijt maken.

Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Ideeën Halloween-paard-versieren gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 08:56

Ik heb met kinderkrijt en water een soort van skelet op mijn ijslander gemaakt :)

Afbeelding

Isapaardje

Berichten: 6028
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: un plekske in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 10:48

Flint09 schreef:
Shetlander en wit hoeslaken met gaten erin geknipt ! Ik heb ook een heksenhoed voor ze

Wat een komische foto. Leuk idee ook om zelf eens te doen.
Ik heb hier wel twee 'verkleedpony's' staan.

En voor TS, voor Halloween zou ik de bruine nemen. Daar komt krijt mooier op uit dan op een vosbonte, althans wel als ik het vergelijk met mijn vosbonte, omdat hij veel wit heeft.
Hij leent zich perfect voor de komische clown met zijn vlekken, maar voor draken en heksen zou ik bij mij in ieder geval altijd de zwarte pony nemen :D

rien10
Berichten: 14744
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ideeën Halloween-paard-versieren gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 11:15

Heb je een vosbonte? Dan kan je daar een pompoen van maken! Oranje stof, vullen zodat je een bolle vorm krijgt. Van de staart maak je het groene steeltje van je pompoen.

Flint09
Berichten: 408
Geregistreerd: 08-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:45

Isapaardje schreef:
Flint09 schreef:
Shetlander en wit hoeslaken met gaten erin geknipt ! Ik heb ook een heksenhoed voor ze

Wat een komische foto. Leuk idee ook om zelf eens te doen.
Ik heb hier wel twee 'verkleedpony's' staan.

En voor TS, voor Halloween zou ik de bruine nemen. Daar komt krijt mooier op uit dan op een vosbonte, althans wel als ik het vergelijk met mijn vosbonte, omdat hij veel wit heeft.
Hij leent zich perfect voor de komische clown met zijn vlekken, maar voor draken en heksen zou ik bij mij in ieder geval altijd de zwarte pony nemen :D


Ja , Boyka vindt alles best , hoeslaken ipv gewoon laken was wel fijn - blijft beter zitten !
Voor ts , je kan ook een heksenhoed op je pony zetten of duivels hoorntjes , die zijn overal te koop nu !

Elihood
Berichten: 54
Geregistreerd: 09-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:58

Cchanny schreef:
Ik heb met kinderkrijt en water een soort van skelet op mijn ijslander gemaakt :)

[ [url=m/R0XCaZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wat een toffe foto! <3

Jet

Berichten: 12042
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:51