Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Hier is best veel vraag naar maar dan wel als je ze kan trainen tot en braaf en wat niveau, dus uitbrengen op M/Z niveau. Dan zit je ook in de wat hogere prijsklasse en daar is zeker wel wat mee te verdienen.
Zorg wel dat je alleen investeert in pony's die echt gezond zijn en gekeurd anders is het zonde van je tijd en energie.
hesterve schreef:Doe je het puur voor de winst of is het ook een deel gewoon hobby? bij t eerste zou ik t laten, teveel risico en wat je uiteindelijk overhoudt.... tja je kan natuurlijk een x een klapper maken maar als je t per uur uitrekent kan je waarschijnlijk beter een paar uur meer gaan werken. bij tweede heb je er zelf ook plezier in,dan zou ik het zeker doenals je uit het opleiden van de pony's veel plezier haalt en is het leuk als je er iets aan overhoudt. Een pony echt goed mak maken kost gewoon veel tijd. Ik zou me niet druk maken om het starten. Als je wedstrijden start doe je dat voor de klassering. Bij ons (willaerruiters) starten paarden en pony's ook geregeld door elkaar en dan maakt het al helemaal niet uit.