Gisteren heb ik een paard gevonden, ik kan me haast niet voorstellen dat niemand hem mist. Vandaar via deze weg een bericht, in de hoop dat de eigenaar zich meldt.
Het paard is gevonden in Limburg (Nederland). Ik heb hem meteen op een stalling gezet en de politie ingeschakeld, zo ook de LND. Niemand heeft hem als vermist opgegeven en niemand in de buurt schijnt het paard te (willen) kennen.

Ik heb zijn chipnummer en heb ook contact gehad met de fokker, echter kan zij zich niets meer herinneren daar zij hem als veulen heeft verkocht. Wel heb ik veulen foto's van hem gekregen en weet ik wie de moeder en vader zijn, zijn broer en zus zijn overleden als veulen. Hij zelf is als veulen bij de toen al nieuwe eigenaren "inwendig afgekeurd"- aldus de fokker. Hoogst waarschijnlijk dus níet als rijpaard geschikt.
Het paard is 13 jaar jong,
Het paard heeft een valk kleur,
Het paard is ongeveer 1.66 groot,
Het paard heeft één wit achtervoetje, aan de rechterkant,
Het paard is ruin.
Zijn paspoort naam is: Verwijderd op verzoek TS
Stamt af van moeder: [verwijderd] (geen stamboek) & vader: [verwijderd]
Hij is mager en compleet uitgedroogd. Zijn hoeven zien er echter wel oké uit en lijken recentelijk nog bekapt.
Mocht iemand denken "Hé, die ken ik" of mist iemand hem? Laat me dit dan a.u.b. weten.
Hij staat nu lekker op stal, heeft eten en ook drinken. Krijgt aandacht en veel liefde.
Maar wie mist deze schat?