Biks2 schreef:Gefeliciteerd met het jubileum! Wat zien jullie er ook de hele tijd modieus uit

Ja oeps lemieux tic, want een paard kost niet genoeg
Flubberboot schreef:Leuk stel zijn jullie samen!! Mooi verhaal samen! Ik wens jullie nog veel gelukkige jaren toe!!
En haar blik op die vuurwerk foto

"Zucht... Baas, wat doe je nou dan weer?"

Ja dat hoofd van haar spreekt boekdelen, ze heeft nog net niet zo'n bubbel met tekst uit strips erbij hangen, heerlijk merrie met mening
SusanH schreef:O die geef je echt geen 25. Wat mooi dat je haar zo volgt in wat ze aangeeft. Jullie band spreekt echt uit de foto's. Bijzonder en mooi om te zien.
Zegt bijna iedereen die haar ziet 'wat 25? Zou je haar niet geven' , ben er zelf blij mee hoor dat ze niet zo snel grijs wordt, soms wel even puzzelen met dr voer aangezien ze in een groep kleine ponys staat, en ik voer zelf graag zo simpel mogelijk zonder veel toevoegingen. Maar vitamine brok met kruiden voor dr gewrichten gaat al 4 jaar goed, van de winter priores moeten bijvoeren maar vind dat zelf niets, voer nu sojaschroot bij, en dat doet dr goed, moeilijke balans soms maar tot nu toe kunnen we hem elke keer terugvinden als er wat is geweest
gerlindie schreef:Hele toffe foto's!
Vooral de boom-eet-foto moest ik erg om lachen

En die eerste op het strand is gewoon prachtig

Hele lieve stalgenoot die vergroeid is met dr camera
ja die eetfoto heb ik zelf ook een zoek de verschillen met een giraf mee gemaakt
Rubs schreef:Prachtig dat je dit dier zo'n fantastische oude dag (of nieuwe pubertijd) geeft. Mooi
Grappig dat je het nieuwe pubertijd noemt, ik zeg zelf vaak genoeg dat ze dr 3e jeugd beleeft, hou soms mn hart vast als ze wat uit vreet
Sowieso vind ik iedereen zo leuk reageren, ben zelf ook blij dat ik deze kans heb gekregen en genomen na haar 9 jaar te verzorgen op de manege, want een 21 jarige kopen mét blessure is natuurlijk een heel dom idee en raad ik iedereen af, maar doordat ik haar al kende toch gedaan en als het dan zo goed uitpakt kan je alleen maar dankbaar daarvoor zijn en hopen dat er nog veel meer jaren bij komen