Ik ben sinds 10-06-2018 trotse eigenaresse van American Paint Horse veulen ''LC Tecum My Lucky Boy'', maar we noemen hem gewoon Benji en het leek mij een leuk idee om zijn ontwikkeling, groei, ups en downs bij te houden in een volgtopic.
3 dagen oud

Benji is geboren op 30-05-2018 en precies 1 week later stond ik verliefd in zijn stal. Ik was weer wat aan het rondkijken, omdat het toch wel weer begon te kriebelen na ruim een jaar paard loos te zijn. Ik ging er niet van uit dat ik ook werkelijk met een nieuw paardje naar huis zou gaan, maar kijken kon geen kwaad. Veel veulentjes bekeken, niets sprak mij écht aan. Tot ik de stal van dit veulen in liep en ik moest en zou hem hebben. Ik hoefde er niemand voor aan te kijken of te vragen: dit was hem.
The day we met

Benji stond nog bij zijn moeder op 2 uur en 20 minuten rijden bij mij vandaan maar dat mocht de pret niet drukken! Iedere Zondag reed ik die kant op om hem te zien groeien en iedere Zondag ging ik weer tevreden naar huis: wat is ie leuk.. Na een paar maanden kreeg ik zelfs een beetje het idee dat hij wel wist wie ik was.

Inmiddels staat Benji op de opfok en kan ik hem opzoeken wanneer ik wil. Hij is nu ruim 5 maanden oud en ontzettend relaxed, ook in de groep. Hij liep direct braaf mee aan het touw, staat vast alsof hij het al jaren doet, poetsen is relaxen en voor hoefjes geeft hij netjes. Tot nu toe zo heerlijk rustig en absoluut nergens van onder de indruk. Ik heb enorm veel zin in onze avonturen samen en neem jullie daar graag in mee!
Benji nu