Ideeën voor zadeldekjes

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Sica

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hoekiepoekie

Ideeën voor zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-22 10:02

Beste paardenmensen,

Ik wil jullie graag vragen wat jullie nog missen op het gebied van zadeldekjes. Bijv qua afbeeldingen etc? Kleuren, letters ..noem maar op!! :)

Samen met mijn dochter verzorg ik 2 Shetlanders. Mijn dochter is gek op leuke zadeldekjes maar deze zijn helaas vaak erg prijzig. Nu wil ik zelf van eenvoudige zadeldekjes iets leuks maken en deze misschien verkopen. Met flock- en flexfolie kan ik eigenlijk van alles maken qua afbeeldingen en letters. Of bijv met geborduurd strijkapplicaties. Maar denk ook aan afwerkrandjes (biesjes etc).

Voor onze Shetlanders ga ik iets cutes maken in de Harry Potter style gezien mijn dochter daar fan van is.

Groet

Martzen

Sky_As

Re: Ideeën voor zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 10:08

Voor de aanbiedingsprijzen (zoals bijv. ps of sweden in the horselet) is het onmogelijk om een soortgelijk kwalitatief dekje zelf te maken :-)
Met alle respect. ik heb best wel wat creaties van mensen gezien die ze zelf maken, maar erg duurzaam en kwalitatief is het niet. (En onder de 15 euro kun je zelf niet werken)

Dan betaal ik liever 10-20 euro meer voor een kwalitatief goed en mooi dekje.

Verder is denk ik al zo'n beetje alles op de markt. Of liever gezegd, ik heb niet snel iets heel erg vernieuwends gezien. Op bokt zijn al meerdere van zulke topics voorbij gekomen, en volgens mij is nog niemand er uiteindelijk aan begonnen.

Natuurlijk moet je vooral iets leuks voor je dochter maken! Dat is natuurlijk super leuk en waardevol, maar ik denk niet dat de vraag er dusdanig naar is, dat daar markt voor is (en je er ook nog iets fatsoenlijks uithaalt voor je zelf, tenminste, 2 dekjes op aanvraag maken en daar geld op toeleggen is leuk, maar op het moment dat je 5 aanvragen per week krijgt, en daar tijd/geld op toe gaat leggen, is de hobby er al snel vanaf.....)

https://www.mbcfotografie.nl
Memory by Cindy, paardenfotografie, dierenfotografie, portret- en zwangerschapsfotografie
Volg op Instagram Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 10:28

Ik bedoel dit niet banketstaaf maar dit is nou echt zo'n vraag die ik in mijn bokttijd al 10 x voorbij heb zien komen. De reactie van Sky_As vat de reacties uit die topics goed samen :j

Mars

Re: Ideeën voor zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 10:33

Super leuk dat je zo crea bent om zelf dekjes te maken! En verkopen, tja waarom niet als je een markt vind?

Alleen met alles rondom Harry Potter of bijvoorbeeld Disney en andere beschermde onderwerpen zou ik wel uitkijken als je die aan gaat bieden. Kan een hoop geld gaan kosten als de copyrightholder kwaad wil.

Uitnodigingscode VW9-UGC-4DB
Wat is het? Gratis app voor outlet kleding vergelijkbaar met Zalando Lounge, uitnodigingen zijn beperkt beschikbaar!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie