Maar goed, eerst het hoofdstel. Dit werd een drama. Ze wilde niet dat ik aan haar hoofd zat, werd compleet hysterisch en toen ik haar eindelijk had, zwikte ik door mijn enkel en daar schrok ze zo van dat ze meteen andersom stond met haar staart tussen haar benen, zooo bang…

Tja en toen kon ik het dus shaken. Ze wilde alleen maar met haar kont naar me toe en ik kon niet bij haar komen. Helemaal die staart tussen haar benen geklemd, alsof ik haar zou slaan ofzo? Uiteindelijk kon ik in het midden van de box staan en ging ze heel hard om me heen lopen. Ik kon niet bij haar hoofd komen. Maar ik gaf niet op, al moest ik daar een uur staan! Uiteindelijk had ik een halstertouw en terwijl ze heel hard rondjes liep om me heen, heb ik dat touw op haar rug gelegd, en naar voren geschoven tot die om haar nek zat. Uiteindelijk stopte ze toen en toen kon ik voorzichtig bij haar hoofd komen en het hoofdstel in doen. Gelukkig!
Toen naar de bak. Eigenlijk stapte ze al meteen lekker weg. Toen ik haar liet draven verbaasde het me hoe lekker ze liep! Ze droeg haar staart zelfs, terwijl ze die normaal laat hangen! En je zag haar rug echt veren, ze maakte mooie ruime passen en ging zelfs regelmatig met haar neusje over de grond. Kortom, ze liep heerlijk soepel! Ze luisterde super naar me, in alle gangen. De galop ging ook heel netjes. Misschien toch geholpen, die osteopathie? Vanavond nog maar een keer longeren en morgen ga ik er weer op. Ik heb er zin in!