jildou1979 schreef:Jessix, ik herken dit wel. Ik heb verschillende paarden gehad en veel paarden gereden voor anderen. Ik geniet echt van de verschillende karakters en de communicatie met elk afzonderlijk paard, (bijna) ieder paard heeft wel iets wat mij aanspreekt. Maar net als Ibbel denk ik (heel zwart wit) te "moeten kiezen". Once in a lifetime betekent tenslotte die ene meest speciale in mijn hele leven.
En herken je het altijd als je dat ene paard gevonden hebt of is het, zoals bij Snippergroen, dat je het ook later pas kan ontdekken?
Ja ik snap wat je bedoelt, maar ik denk echt dat ik het bij al mijn eigen paarden gevonden heb. Het voelt heel speciaal, ook als groep. Ik heb dat niet met andere paarden waar ik mee heb gewerkt en dat zijn er heel veel geweest. Tijdens het uitzoeken van mijn paarden heb ik er ook meer gezien waarvan ik direct al dacht die zijn het niet en bij deze allemaal direct die klik.
Dus ja, misschien kan ik dan wel niet mee doen met deze stelling, want once in my life gaat voor mij niet op. Maar daar ben ik dus niet rouwig om, want ik heb hetzelfde gevoel alleen dan keer zes!