Alles is hier super geregeld, een echt paradijs op aarde, voor mens en paard. Niet voor niets dat er geen stallen meer vrij zijn en er een enorme wachtlijst is.
Maar toch, toch nadat ik van een helse stal (en dat is nog een understatement) afkom, besloten om even te gaan checken hoe het met de paarden ging met deze hitte.
En laten we zeggen: wat een luizenleven…
Overal schaduw, hooi in netten en los, waterbakken vol en koel (ja ben gaan voelen). Maar nee, dat is nog niet voldoende volgens hun. Hebben ze vandaag nog overal sproeiers geïnstalleerd op elke weide voor de paarden die willen…
Dus ik zou zeggen kijk en geniet mee.
Eerst maar even bij de twee monsters die hun sproeier al hadden, en hier mooi gebruik van maakte tijdens het eten van hun hooibuffet

En dan maar door naar de 2 heren waar ze de sproeiers nog aan installeren waren.
Dus deze maar even nat gespoten. Waarna ze onmiddelijk moesten rollen natuurlijk. Om vervolgens gewoon verder te eten.
Enneh, in de schaduw lag ook nog een berg hooi, maar blijkbaar was het toch niet warm genoeg.

Maeson Stables, een paradijs op aarde dus voor paard en mens. Wat genieten dat ik me dus geen zorgen moet maken

Zeker nu zij ook hun sproeier hebben