Rijpony of mini paard kopen, twijfels.

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandy_89
Berichten: 1360
Geregistreerd: 23-06-07

Rijpony of mini paard kopen, twijfels.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-22 21:10

Lang verhaal kort.

Ik rijd al sinds mijn 6e jaar, ben nu 32.
Altijd eigen paarden gehad, en veel (wedstrijden)gereden. Na een vervelend ongeluk (val met paard) kregen wij het vertrouwen niet meer terug in elkaar. Ik wou het rustiger aan doen, paard dacht daar anders over (fanatiek endurance paard) dus uiteindelijk een beter passend huisje voor haar gevonden.

Was van plan een pony weer te kopen met een minder explosief karakter. Maar sinds mijn paard een paar maanden geleden verkocht is merk ik dat ik het rijden eigenlijk helemaal niet mis.

Toch kijk ik wel dagelijks op marktplaats etc of er een leuke pony op staat. Vind de omgang met ponys wel nog steeds erg leuk, en twijfel nu of ik niet beter voor een shetlander zal gaan kijken ipv een rijpony. Waar ik dan mee zal gaan mennen.

Of een pony die net groot genoeg is dat ik er ook af en toe een klein ritje mee onder het zadel kan maken. Maar dan weer de vraag, welke stokmaat kan nog?

Ik ben 1.60 en weeg 57 kilo.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Re: Rijpony of mini paard kopen, twijfels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 22:02

Stokmaat kan ik je niet over informeren, maar ik heb wel een mini pony waar ik heel veel plezier mee ervaar! Ze zijn ontzettend veelzijdig en je kan elke dag van de week afwisselen wat je doet.

tirzasarah10

Berichten: 1859
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Rijpony of mini paard kopen, twijfels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 22:47