Betrouwbare site voor paardenhaar sieraden

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kobusnoortje
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-06-22

Betrouwbare site voor paardenhaar sieraden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-22 08:02

Hey ik ben nieuw hier dus sorry als mijn post verkeerd staat

Maar het ding. Ik ben vrijwilliger op een kinderboerderij en daar hadden we een Shetlander die afgelopen van de koliek is ingeslapen. Hij had wel een mooie leeftijd van 39 bereikt maar nu wil ik van een pluk van z'n staar een armbandje laten maken en ik kwam deze site tegen: https://www.armbandpaardenhaar.nl/

Weet iemand of dit betrouwbaar is of heeft iemand hier ervaring mee want het is me wel zo dierbaar dat ik het echt in 1 keer goed wil hebben

Eretria

Berichten: 453
Geregistreerd: 03-02-21

Re: Betrouwbare site voor paardenhaar sieraden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:42

Ja zij is betrouwbaar. Hebben ook een workshop van haar gehad op stal met de armbandjes maken.
Sterkte met het verlies.

Sam_I_Am
Berichten: 188
Geregistreerd: 09-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:45

Ik heb er een van de site in je openingspost en zou het niet doen. Sluitingen verkleuren echt heel snel, haar laat los en ik vond de algehele afwerking heel matig. Na 3 maand heb ik hem niet meer gedragen omdat ik de armband niet meer mooi vond. En de armband is altijd afgedaan voor contact met water. Verder wel betrouwbaar als in ze reageert netjes op haar e-mail, is vriendelijk en levert binnen de afgesproken tijd.

Ik heb nu twee sieraden van Aviiso en die zijn echt prachtig en blijven dat ook. De eigenaresse is ook een heel lief mens en denkt goed mee.

Sterkte met het verlies.

Selina

Berichten: 14509
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Betrouwbare site voor paardenhaar sieraden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:47

Ik heb daar een ketting laten maken, dus betrouwbaar is het wel.
Kwaliteit over de armbanden kan ik niks over zeggen, aangezien ik een ketting heb. En daarvan is de kwaliteit prima.