Een vleugje magie..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Een vleugje magie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 11:05

Op woensdag 20 april kreeg ik plots een DM op instagram van niemand minder dan Lieselotte Claessens van LCPD met de vraag of ik model kon staan voor een meeloopdag tussen de boshyacinten. Ik heb al meermaals foto's laten maken door Lieselotte en ik ben telkens weer onder de indruk van haar fotografieskills. Na wat geregel met mijn chauffeur (aka vader :') ) en 2 dagen aan wassen om mijn paard met bruine staart terug wit te krijgen ( :7 ) waren we in de avond van zaterdag 23 april onderweg richting de locatie. Tot mijn spijt had Tinky gezweet op de trailer, waardoor ze wat minder netjes oogde. Gelukkig kon ik het wel redelijk oplossen en viel de zichtbaarheid uiteindelijk ook wel mee. Lang leve een grotendeels wit paard.

Maar ondanks de kleine tegenslagen was het werkelijk een magische avond. Het licht was fan-tas-tisch. De neergaande zon scheen zo mooi door de bomen waardoor het paarse tapijt helemaal oplichte. Als spijker op de kop liep er op een bepaald moment ook een paar reëen door de bloemen. Het leek wel alsof we in een soort sprookje beland waren. Tinky was, ondanks haar 21 jarige leeftijd, ook erg in haar nopjes. Toen de paardengeluidjes opgezet werden, werd ze een beetje té heet. :') Uiteindelijk moesten we die ook uitzetten want mevrouw begon echt te briezen en haar nek op te zetten. Iets van in de fleur van haar leven en denken dat ze 10 jaar jonger is :D

Voor mij als model was het ook niet heel makkelijk. Ik heb een erg zware periode achter de rug en ben nog erg zoekende naar wie ik ben en wat ik wil zijn. Zo voor 6 camera's staan, poseren en mooi lachen vergde dan ook wel veel van mij. Mijn kaken begonnen te trillen van het lachen, zo ongetraind zijn mijn lachspieren dus door ze 2 jaar amper te gebruiken. Maar gelukkig had ik Tinky aan mijn zijde, die me spontaan deed lachen door haar fratsen. En die alweer binnenkort 11 jaar mijn beste vriendinnetje is.

Enfin, genoeg gepraat. Genieten jullie mee van de foto's?

!! Disclaimer: Deze foto's zijn gemaakt met respect voor de natuur. Zowel ik als model én de fotografen stonden op een kaal stuk zonder bloemen. Door de hoek waarop de foto's genomen zijn lijkt het echter dat we er wel middenin staan !!

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 11:19

Wat een prachtige foto's! Zeker met het verhaal wat je erbij vertelt zullen ze vast heel dierbaar voor je zijn. <3

Bootsiebob

Re: Een vleugje magie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 11:56

Echt een sprookje en wat zijn jullie mooi samen.

Prachtig paard en een lieve uitstraling heeft ze. Zo fijn dat ze een grote steun is voor je <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 12:03

Mooi he, die blauwe bloemenzee! Wat een prachtige foto's zijn het geworden; jullie staan er allebei heel mooi op. En wat tof van die reeën!

Equikitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 12:13

Ohhh, prachtig Kaat! Jullie staan er allebei zo ontzettend mooi op. En wat een sprookjesachtige, warme sfeer zeg, met het zonlicht tussen de bomen door en dan die zee van paarse bloemen. Wauw <3

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 13:01

Prachtige foto's! <3 De hyacinten zijn zo mooi!

Goed dat je het even aanhaalt dat je niet tussen de bloemen bent gaan staan. Helaas is het wel verplicht om op de paden te blijven en voor wat ik kan zien, is dat geen pad. Ik ben daar enkele jaren terug voor op mijn vingers getikt toen mijn pony op de foto werd gezet...
Laatst bijgewerkt door xAnthea op 21-05-22 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 13:09

Boshyacinten zijn zo mooi! Wij hebben ze ook in de tuin staan en er komen er steeds meer tevoorschijn!

xAnthea schreef:
Goed dat je het even aanhaalt dat je niet tussen de bloemen bent gaan staan. Helaas is het wel verplicht om op de paden te blijven en voor wat ik kan zien, is dat geen pad. Ik ben daar enkele jaren terug voor op mijn vingers gewezen toen mijn pony op de foto werd gezet...

Dat klopt idd. Zoals het op de foto's is gedaan mag het idd ook niet.
Die kale plekken komen juist omdat anderen er al zijn gaan staan en dat is dus niet de bedoeling.
Staat overigens ook op de websites van oa het Hallerbos :j

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 13:47

Cayenne schreef:
Boshyacinten zijn zo mooi! Wij hebben ze ook in de tuin staan en er komen er steeds meer tevoorschijn!

xAnthea schreef:
Goed dat je het even aanhaalt dat je niet tussen de bloemen bent gaan staan. Helaas is het wel verplicht om op de paden te blijven en voor wat ik kan zien, is dat geen pad. Ik ben daar enkele jaren terug voor op mijn vingers gewezen toen mijn pony op de foto werd gezet...

Dat klopt idd. Zoals het op de foto's is gedaan mag het idd ook niet.
Die kale plekken komen juist omdat anderen er al zijn gaan staan en dat is dus niet de bedoeling.
Staat overigens ook op de websites van oa het Hallerbos :j

Ik ga eerlijk zijn dat ik het uit mezelf ook niet gedaan zou hebben (had ik deze kans niet gekregen bedoel ik). Daarmee schuif ik de schuld op niemand anders trouwens. Ik moedig dan ook niemand aan om dit te doen. Daarmee ben ik wel hypocriet, en dat besef ik ook. Het is nu echter gebeurd en plan het ook niet opnieuw te doen. Want ik geef toe dat ik er wel met een dubbel gevoel stond.

Dus ik heb er ook geen probleem mee dat jullie dat aanhalen, want ik begrijp het. Idd ook daarom even nadrukkelijk bijgezet dat we wel niet heel doelbewust écht tussen de bloemen zijn gaan staan zoals veel andere mensen wel durven doen helaas.

Om die reden bewust ook niet gesproken over de locatie.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 12:20

Alsof iedereen heel heilig is..
Goed dat je de natuur in acht neemt en op het kale stukje bent gaan staan. Het zijn prachtige foto's geworden!!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:41

Wat een prachtige plaatjes TS.
Jullie zijn een prachtig setje samen.