Tetje ITP

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Tetje ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 20:00

Ik vond het eens tijd om Tetje weer een topic op bokt te geven! Inmiddels heb ik haar al een half jaar en heb haar nog niet eens op bokt getoond... Al zullen er vast wat mensen zijn die Tetje herkennen.

Afbeelding
Dit is Tetje! Tet is een Oscar x Ulft merrie van nu 15 jaar. Ze is gefokt door mijn moeder en sinds 21 oktober 2021 weer terug in ons bezit! Wij zijn enorm blij dat deze geweldige merrie weer terug is bij ons en ze wordt dan ook behandeld als de koningin van stal!!
Enkele weken terug is er een eierstok tumor geconstateerd bij haar en die is op 22 april operatief verwijderd. Voordat we haar naar de kliniek brachten kwam ik erachter dat we geen recente mooie foto's van haar hadden! Dus moeders de camera in de hand gedrukt en de weide in met Tet!!

Afbeelding
Haar lieve hoofdje <3

Afbeelding
Een standfoto tussendoor!

Daarna er zelf even naast staan
Afbeelding
Mijn lieve vriendinnetje <3

Afbeelding
Even helpen met oren naar voren doen. Lijkt misschien niet zo op de foto's maar ze had de oren liever niet naar voren :') We hebben uiteindelijk borstels in de lucht gegooid en toen lukte het. De buren hadden dus ook een mooie show _O-

Zelf ben ik een fan van oogfoto's dus moeders kreeg het fotografie halster in de hand gedrukt en ik nam de camera weer over. Daar zijn deze plaatjes uit gekomen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels is de operatie gelukt en is de tumor en eierstok succesvol verwijderd. Boxrust gaat haar redelijk goed af en haar vriendinnetje steunt haar gelukkig veel
Afbeelding

Hopelijk vonden jullie het leuke foto's!!

CaptainJS

Re: Tetje ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:07

Wow wat een mooi paard. Fijn dat de operatie geslaagd is *\o/*

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:18

Prachtig is ze en wat fijn dat ze weer thuis is! Die foto met haar vriendinnetje is ook wel echt super lief <3

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:35

Gezellige foto s .Vraagje..hoe kwam die tumor aan het licht ?

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 20:56

Dankjulliewel!!

CaptainJS Zeker fijn dat de operatie geslaagd is! Het was een flinke tumor die in korte tijd best aanwezig is geworden. Tumor had uiteindelijk een formaat van een kleine volleybal :) . Belangrijkste is dat ze er nu geen last meer van heeft en langzaam weer opbouwen dadelijk!

Autmnn Jaa lief eh!! Ze zijn echt beste vriendinnetjes die twee <3

office We wilden haar dit jaar gaan dekken. Tijdens scannen om te kijken hoe ze ervoor stond hebben we de tumor gevonden. Enige last die ze had was dat ze buikpijn had. Baarmoeder hadden we in november laten controleren toen we het SI onderzochten. Daar was de baarmoeder nog perfect dus de buikpijn zochten we niet perse in de baarmoeder/eierstokken. We gaven haar iets voor de darmen en dat leek te helpen.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 08:52

Die oogfoto‘s <3

En de foto die in Uitgelicht staat is prachtig

Wat fijn dat de operatie succesvol was *\o/*

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 08:57

Wat een mooi paard is het en wat fijn dat de operatie goed is gelukt. Lekker genieten van je knapperd <3

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 09:01

Mooi bloed, mooi en lief dier! Ik vond d'r al geweldig toen ze nog van Marjan_B was. Hopelijk staat er volgend jaar een mooi veulentje naast haar.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-22 19:51

Dankjulliewel!!!

Genieten gaat zeker goedkomen Muronia!! Ze is echt een heerlijk dier <3

_Carien Ik vrees dat dat veulentje niet gaat komen. Lichamelijk heeft ze al best wat meegemaakt en ze is nu 15 dus ook de jongste niet meer helaas. Als ze nou een paar jaar jonger was, had ik het dekken sowieso nog geprobeerd!

Bootsiebob Dankjewel!!

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 20:42

Wat leuk om Tetje weer te zien op Bokt! En fijn dat de operatie geslaagd is.