overgeven terwijl je op je paard zit. *jak*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:21

Haha lekker, ik was ook een keer misselijk, maar toen heb de eigenaresse gebeld en gevraagt of ze me wou leren longeren.
Gelukkig dus niks gebeurt Haha!

Ik ging wel bijna van de week op de sportschool...
In de ochtend is het lekker rustig, maar dan is me maag nogal zwak.
Ik ging dus even 21 minuutjes rennen, de inspanning was toch iets te groot. Gelukkig ging ik nog net niet

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:27

Zonnebloem"]
[quote="dutske schreef:
ook nooit geen spaghetti of iets anders eten met tomaten saus, ook gen 2 uur van te voor! Haha!


ook hetzelfde effect als ik vanmiddag? Schijnheilig
[/quote]

ook geen champignon/ ham kaas pizza eten vlak voor je gaat rijden Misselijk Vervelend hoor met volle buik rijden je kunt er idd erg groen van gaan zien.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:34

heh bah...

ik rui meestal 's middags/'s ochtends, voor een deel ook om die reden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:37

Shaseera"]
[quote="Chiqa schreef:
Wisten jullie dat er een echt overgeeffobie bestaat? (Heet ematofobie) ik heb er namelijk zelf last van (weet ik ook pas sinds kort) en ben heel blij dat ik niet in jou bak hoef te rijden!!! Haha!


Ik heb dit ook Chiqa, en dat komt door een traumatische ervaring van vroeger; ik ging bij een vriendin slapen op zo'n 'dubbel bed' (kan even niet op de naam komen Haha! ), zij lag boven, ik onder. Je raadt het al, midden in de nacht werd ik wakker omdat ze zei: "Ik moet kotsen!" Ik riep nog: "NIET OVER DE RAND HANGEN!!!" maar dat deed ze wel, en alles kwam naast mij terecht op mijn spullen, op mijn kleren, op mijn dekbed enz. Ben toen met mijn ogen dicht naar de badkamer gevlucht, en toen ik dacht dat het beter ging ben ik weer met mijn ogen dicht in bed gaan liggen. Maar het ging niet beter, want dit gebeurde wel vier keer! Iedere keer weer dat vreselijke geluid, gevolgd door een dikke plof vlak naast mijn hoofd.
Moeder geroepen, die had geen zin om schoon te maken, gaf haar een emmer en wilde weer naar bed gaan. Wij mochten lekker in die lucht en troep blijven liggen Verdrietig Heb toen zelfs nog gevraagd of ik alsjeblieft naar huis mocht (woon in dezelfde straat), maar nee dat mocht niet.
Toen mijn vriendin weer een paar keer in de emmer had overgegeven nadat haar moeder weer weg was ben ik uit ellende maar beneden op de bank gaan liggen, eerst heb ik nog een tijd in de badkamer gezeten (weet nog steeds niet waarom ik niet gewoon naar huis ben gelopen...), kon ook niet meer slapen van die lucht.
Moet je nagaan dat ik alles nog niet eens heb gezien, hield mijn ogen stijf dicht, en kroop zo ver onder de dekens als ik kon.
De volgende dag toen ik thuiskwam zaten er nog allemaal bruine spetters op enkele kleren, waarvan de moeder zei dat ze schoon waren. Boos!
Dit is nu 9 jaar geleden, en nog steeds weet ik alles nog heel gedetailleerd te beschrijven. Ben hiervoor in therapie geweest, ik durfde namelijk niet meer te slapen, alleen in het bed van mijn ouders met mijn moeder ernaast. Toch heb ik er nog geregeld last van. Ik raak helemaal in paniek als er iemand misselijk is, en ziekenhuizen met al die zieken zijn ook echt angstaanjagend voor mij.
Toen mijn vriend aan het herstellen was was een operatie ben ik zelfs naar huis gegaan toen hij misselijk werd Huilen


Ik ben HEEL blij dat ik dit niet gezien, en vooral gehoord heb
[/quote]

Wat een horor verhaal zeg Shaseera en wat een belachelijk mens dat ze je er zomaar in heb laten slapen belachelijk gewoon! Boos! Boos!
Ik wet zelf niet waar mij trauma vandaan komt ik heb het al sinds kindsheugenis, weet wel dat het een officiele en zeker niet te verwaarloze ansgt is!
Het erge is dat heel veel mensen het niet snappen, dat zal indeze topic ook wel blijken ze denken echt dat het welk meevalt, nee het kan je leven beinvloeden, altijd die ansgt die op de loer ligt, ik heb mijn vriend ook al eens naar zn moeder gestuurt hoor toen ie ziek was!!
Ik ben nu lid van een forum en praat met lodgenoten (als je het adres wilt hebben zeg je het maar) Maar ik kan er niet te vaak kijken want dan raak ik weer van streek.
Maar het is heel erg vervelend en super beangstigend ik heb ook de rillingen van je verhaal gekregen!!

*ps ik zit nu ook te denken hoe heet zo'n bed ook al weer!!!!*
hoogslaper? nee..
tweepersoonsbed...nee!
IK WEET HET NIET!! medebokkers??

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:45

stapelbed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:54

gouda schreef:
stapelbed

OK dan!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:01

Ik moet er niet aan denken!
Gadver Tong uitsteken
Laatst op de manege ik was aan het bellen..opeens rent iemand langs mij de kantine uit en hoor ik zo gekletter op die tegels opeens zo'n heel slingerspoor kots achter me...echt goor Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:14

Bah Tong uitsteken Hier staat een emmer naast de computer, want ik ben alleen maar aan het overgeven. Niets blijft erin zitten, na een uurtje komt het er zo weer uit.... en dat in de vakantie Verdrietig

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Belgiƫ,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:27

ik denk dat ik er ook een probleempje mee heb,ik vind kotsen echt walgelijk Scheve mond
toen ik nog in het lager zat,had een meisje ook in de klas overgegeven,onze lerares was toen zwanger en ze duidde gauw 2 leerlingen aan om het op te kuisen,juist ja,ik was ook de gelukkige Boos! al wat we hadden om te poetsen was papier van uit de wc's Boos! dat moesten wij opkuisen tijdens de speeltijd dus,toen de klas weer binnenmocht spoot de lerares gauw met een verstuiver omdat het zo stonk!getver ik vergeet dat nooit meer en sindsdien..ik heb ook ooit mn vriend kotsziek naar huis gezonden en me nog kwaad gemaakt erop,gewoon omdat ik echt niet in de buurt wou komen..ik heb ook nog kots moeten opruimen van mn zatlapbroer,kheb mn deel gehad,en als ik dan zelf ziek ben,moet ik me echt van het toilet wegtrekken,want van het idee dat ik aan het kotsen ben alleen moet ik steeds verderdoen,bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:54

gatver en dan lees je hier al die vrolijke kots verhalen wordt je niet vrolijker op ik denk ook dat ik hier even niet meer ga lezen wordt op slag misselijk alleen al van die stomme verhalen hier.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:03

Ik ben dus ook niet de enige die in paniek raakt als je iemand hoort, ziet overgeven of het op de grond ziet liggen?

Ik kan er absoluut niet tegen, toen ik klein was, was er een ziekenhuis programma op tv en dat jongetje had iets en toen moest hij dus overgeven. Ik ben gillend weggerent met me vingers in me oren.

Aan het eind van mij straat lag een keer een hoopje, na een week was het al weg, maar ik ben er een maand misselijk van geweest. Steeds als ik er langs liep werd ik misselijk.

Ik kan nu nog steeds niet tegen mensen die moeten of gaan overgeven. Ik doe me ogen dicht en doe me vingers in me oren.

Ik werk op zaterdag in een ziekenhuis en als iemand al hoest, sta ik aan het eind van de gang.

Ik zelf ga ook helemaal trillen en rillen als ik ook maar het gevoel heb dat ik moet overgeven (gelukkig spuug ik nooit als ik ziek ben)

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 13:38

Dat lijkt me echt heel erg als je zo'n angst hebt zeg!!!
Er bestaat dus wel therapie voor?
Vroeger weas ik zeg maar niet bang als iemand moest overgeven ,aar als ik zelf misselijk was kon ik helemaal in paniek raken. Kotsen was voormij echt het ergste dat er bestond.
En omdat ik er zo bang voor was werd ik dan ook stedds misselijk.
Ben er gelukkig overheen gegroeid en heb er geen last meer van.
(dat blijkt maar weer eens uit mijn verhaal)
Ik hoop dat er bij mij toen geen mensen in de bak reden die daar last van hebben.
Chikqa ik stuur je een pbtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:16

Hoi Zonnebloem heel tof dat je je vriendin wilt helpen en het niet gek vindt dat ze zo bang is!!
Toppie hoor!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:29

Zonnebloem schreef:
Vroeger weas ik zeg maar niet bang als iemand moest overgeven ,aar als ik zelf misselijk was kon ik helemaal in paniek raken. Kotsen was voormij echt het ergste dat er bestond.
En omdat ik er zo bang voor was werd ik dan ook stedds misselijk.


Precies dat heb ik dus ook.
Gister zat ik toevallig nog een ziekenhuis programma te kijken, meisje had een hersenschudding en had braakneigingen. Een keer dacht ik dat ze echt moest, hij stond gelijk op een andere zender Haha!
Het minder leuke was dat me maag gelijk reageerde en ging draaien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:04

Haagsemeid"]
[quote="Zonnebloem schreef:
Vroeger weas ik zeg maar niet bang als iemand moest overgeven ,aar als ik zelf misselijk was kon ik helemaal in paniek raken. Kotsen was voormij echt het ergste dat er bestond.
En omdat ik er zo bang voor was werd ik dan ook stedds misselijk.


Precies dat heb ik dus ook.
Gister zat ik toevallig nog een ziekenhuis programma te kijken, meisje had een hersenschudding en had braakneigingen. Een keer dacht ik dat ze echt moest, hij stond gelijk op een andere zender Haha!
Het minder leuke was dat me maag gelijk reageerde en ging draaien
[/quote]
Erg he als je er last van hebt, vooral omdat heel veel mensen er nogal lacherig om doen!
Ik zag net op TV een spotje van een aankomende jongeren serie (Zoeen met veel drank en feesten) en zag een jongen in een hele berg kots liggen, gatverdamme ik kan het maar niet uit mn hoofd zetten!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:21

eel :S