Ik denk dat bijna iedereen knappe Honestas Kaiser Karl (Kaika) nog wel kent. Hij is een inmiddels 7 jarige Frederiksborger ruin van ruim 1,70 hoog (ik denk dat hij inmiddels wel richting de 1,73 gaat). Gisteren heeft een stalgenootje(https://www.facebook.com/groups/199796246859582) foto's gemaakt tijdens het rijden met Kaika!
De afgelopen periode hebben we vooral veel buitenritten gemaakt maar als ik hem dan in de bak pak is het een feestje om met hem bezig te zijn. Zadelmaker is maandag ook weer langs geweest. De laatste keer was november en hij was echt weer behoorlijk gegroeid, meneer was al een behoorlijke tank maar is nu echt een kast aan het worden!
Gisteren had ik behoorlijk wat paard onder mij
, Kaika was lekker voorwaarts en zag alle vogeltjes vliegen maar dat is tegelijk ook wat ik zo leuk aan hem vind! Galop is echt nog extreem lastig voor hem. Dit pakken we ook alleen mee als hij goed voelt en ik het gevoel heb dat we er ook echt wat aan hebben. Verder oefenen we dit veel aan de longe maar het is wel al heel erg vooruit gegaan! Zelf moet ik er echt aan denken dat mijn hand niet te zacht wordt (ja dat kan ook nog). Ik heb de teugels altijd heel los in mijn handen vast en vaak als mijn paarden dan mijn hand opzoeken ga ik heel netjes met mijn lijf/handen mee naar voren waardoor ze mijn hand niet aan kunnen nemen... Puntje van verbetering maar oh zo lastig
Zoals jullie kunnen zien valt er nog meer dan genoeg te verbeteren maar ik ben toch zo trots op mijn knappe (7 jarige) puppy

Oh kijk een mens, dat zie ik natuurlijk niet elke dag

(Neusriem lijkt heel laag te zitten maar dit komt vooral omdat hij zo los zit. Er passen zeker 5 vingers tussen de neuriem en daardoor valt hij iets naar beneden