Een deel van die periode zaten we met een extreem natte piste waardoor het hoofdzakelijk aquatraining was ipv echt werken maar goed, conditie kreeg ze er wel van.
(Mijn paarden zullen nooit stuk gaan van het harde werken.
)Rêve is een prachtige lieve merrie met een handleiding. Zolang je je aan haar contract houdt is het het meest intelligente, loyale, werkwillige paard dat je je kan voorstellen.
Momenteel zijn we vooral bezig met conditie op bouwen, tempowisselingen, wat wijken en in galop stilaan de volte verkleinen nu de piste weer droog genoeg ligt dat dat mogelijk is. Rêve is een paard met heel veel kracht (een behoorlijke buldozer) en wordt dus zo licht mogelijk gereden maar ze wordt ook tegen zichzelf beschermd waardoor ik wat trager ga dan wellicht mogelijk is. Maar ik wil van haar kunnen genieten tot ze de 20 gepasseerd is en heb geen ambitie om verder dan provinciaal te gaan dus we hebben sowieso alle tijd.
Ik zelf heb wat fysieke issues. Indien gewenst wil ik daar wel wat uitleg over geven maar ik denk dat deze inmiddels wel vrij "bekend" zijn op bokt.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15
Joy was thans best een dikbil dus ook hij heeft niks tekort gehad.
doe jij dat ook?
. Verder moet je het vooral voelen. Ik ga ook erg voorover zitten als ik naar beneden kijk, en zit gelijk rechter als ik weer vooruit kijk (en paard gaat gelijk beter lopen).