Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Euridicey schreef:Ik herken je gevoel en op het moment tijdens de training ben ik dan altijd even gefrustreerd dat het niet lukt. Daarna ga ik nadenken, snappen ze het niet en doe ik iets fout? En als ik daar niet op kan antwoorden ga ik toch even nadenken of ze ergens pijn hebben? Want 9/10 is dat toch het geval. Een paard gaat niet (altijd) zomaar er van door rennen, bokken, steigeren noem maar op...
CoonArt schreef:Heb jij weleens een paard meegemaakt of gekend (of eigenaar was?) die zo onhandelbaar was, dat je dacht... morgen ga jij naar de worstenfabriek...(of dat je iemand kent met deze situatie?)
Avalanche schreef:Goed dat je zo eerlijk naar jezelf bentals je eerlijk bent over waar de oorzaak ligt, kun je het ook veranderen.
LoveGlove schreef:Avalanche schreef:Goed dat je zo eerlijk naar jezelf bentals je eerlijk bent over waar de oorzaak ligt, kun je het ook veranderen.
Tuurlijk. Meestal merk ik het ook meteen als ik bijvoorbeeld een verkeerd signaal geef waardoor hij in de war raakt. Dat gaat dan per ongeluk, maar ik ben me er wel van bewust. Het is een haflinger. Hij is eigenwijs maar ook gevoelig. Dat is lastig gezien je hem makkelijk te veel straft met zijn eigenwijs doen. Zijn gevoeligheid zorgt ervoor dat je makkelijk te veel correcties geeft met te weinig beloningen. Hij heeft geluk dat ik hetzelfde ben
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Paulientje, Redford en 66 bezoekers