Action en ik zijn deze maand weer 2 keer op wedstrijd geweest. Ik weet dat sommige van jullie het leuk vinden om ons avontuur in Amerika een beetje te volgen, dus ik dacht laat ik weer een update plaatsen

De reden dat ik Action weer ging starten was omdat ik graag in Amerika ook iets ‘op mijn naam’ wilde hebben. Ik werk hier voor mezelf, geef dressuur les, verzorg clinics en heb trainingspaarden die ik dagelijks rijd voor anderen. Nu heb ik in Nederland wel officieel gestart maar dat zegt hier niet zoveel (tenzij je FEI hebt gereden), omdat het systeem heel anders is.
Het doel: de Bronze Medal behalen. En dat is nu gelukt!

We hebben begin deze maand in Raleigh (NC) onze laatste 2 benodigde scores behaald.
In Third Level Test 1 (vergelijkbaar met Z2 niveau) behaalden we een 1e plaats met 70.270%
In Third Level Test 3 (vergelijkbaar met ZZ-Licht niveau) behaalden we een 1e plaats met 73.000%
Ik had de volgende wedstrijd ook al opgegeven, namelijk die van gisteren in Williamston (NC). Omdat ik alle resultaten voor de Bronze Medal al heb behaald, moet ik nu de beslissing maken of ik doorga voor de Silver Medal. Hiervoor moet je 2x 60% bij verschillende juryleden in zowel het ZZ-Zwaar als de Prix St. George.
We hebben gisteren Fourth Level Test 2 gestart (vergelijkbaar met ZZ-Zwaar) en behaalden een 2e plaats met 64.211%. Het had behoorlijk geregend afgelopen week waardoor ik 2 trainingen had gemist met Action (we hebben alleen een buitenbaan). Tja, dat merk je dan wel op dit niveau

Tja, en nu mijn dilemma. Ik heb nog geen andere wedstrijden opgegeven omdat ik probeer in te schatten of ik door wil gaan voor de Silver Medal. Action kan prima Prix St. George lopen, alle ‘knoppen’ zitten erop. Maar ik merk aan alles dat hij toch liever gewoon thuis is, lekker bij zijn vriendjes, 24/7 buiten, hooi eten, geen stress etc. De wedstrijden doe ik echt omdat ik dan in Amerika ook officiële resultaten kan laten zien. De Silver Medal zou natuurlijk fantastisch zijn, en ik zou daar ook nog maar 3 proefjes voor hoeven rijden. Maar Action is me echt alles waard, en ik zou het mezelf niet vergeven als hij weer maag zweren krijgt.
Nou ja, voorlopig heeft Action weer even rust verdient en rijden we gewoon thuis lekker verder

Respect als je het allemaal gelezen hebt! En mocht je vragen hebben, brand los!
Je kan mijn USA avonturen ook volgen op instagram @christinedv_

Dankjewel voor het kijken!