Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wil. Je vraagt je af waarom je die reactie van dat meisje krijgt, maar in plaats van met haar in gesprek (gesproken, niet geschreven) open je een topic.
Op hetgeen is gebeurd kan toch niemand feedback geven met de info die er nu is?
naranja1 schreef:Hi,
Ik zag vandaag een filmpje die een meisje die ik ken plaatste op instagram. Bedoeld denk ik als grappig filmpje. Maar paard steigerde, bokte en was in paniek.
De ruiter gaf hierom het paard een tik met de zweep en dit hoorde je.
Dus ik zeg er wat van. Krijg ik terug ‘makkelijk oordelen over een filmpje.’ En dan denk ik is dit hoe we met elkaar praten? Ik snap dr reactie maar, moeten mensen daarom maar niks zeggen? Jij post toch zn filmpje online?
Ik zal het fijn vinden als iemand aan mij feedback zal geven als ik iets deed wat niet oke is.
Amber_anne schreef:Ik moet wel zeggen dat ik merk dat ze op Instagram alleen maar positieve comments willen horen. Je ziet de meest tenenkrommende filmpjes met alleen maar 'oeh' en 'ahh' eronder
Iets wat niet mega positief is wordt verwijderd of je krijgt allemaal reacties dat je er niks vanaf weet etc. Er is geen plek voor een dialoog