Hij is wel giga dik op de plek waar vorige week nog zijn ballen zaten. Maar het druppelt nog zachtjes. En ziet er verder wel goed uit. Hij heeft er geloof ik ook niet zoveel pijn aan.
Omdat ik veel met hem moet stappen ging ik gisteren maar eens het dorp in (hij is nog niet echt verkeersmak) dat vond 'ie wel leuk geloof ik maar snurken dat hij deed! En een grote harige hond die blaft...._> zou het geen beer zijn (hij stond helemaal achter mij verstopt haha. En je even beeld zien in een spiegelende ruit. Dan moet je toch even stoer doen voor jezelf! Witte strepen op de weg zijn gevaarlijker dat hindernisbalken dus tillen we onze pootjes maar heeeel hooog op. Maar wat dan als er een stukje weg (drempel) helemaal wit is hihi.... Dan ga je lopen of je op eieren loopt en met je neus op de grond.... Weet je wat ook eng is, putdeksels, stel dat je erdoorzakt haha. Een hele belevenis dus. Erg leuk om mee te maken. Komt er een trekker voorbij, echt een hele grote knalrood, zo'n soort combine. Staat 'ie te kijken van waar maak je je nou druk om....

ik ben echt blij dat ik hem mag verzorgen!