Update Omar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 08:39

Met Omar gaat het prima, hij is zichzelf weer...
Hij is wel giga dik op de plek waar vorige week nog zijn ballen zaten. Maar het druppelt nog zachtjes. En ziet er verder wel goed uit. Hij heeft er geloof ik ook niet zoveel pijn aan.
Omdat ik veel met hem moet stappen ging ik gisteren maar eens het dorp in (hij is nog niet echt verkeersmak) dat vond 'ie wel leuk geloof ik maar snurken dat hij deed! En een grote harige hond die blaft...._> zou het geen beer zijn (hij stond helemaal achter mij verstopt haha. En je even beeld zien in een spiegelende ruit. Dan moet je toch even stoer doen voor jezelf! Witte strepen op de weg zijn gevaarlijker dat hindernisbalken dus tillen we onze pootjes maar heeeel hooog op. Maar wat dan als er een stukje weg (drempel) helemaal wit is hihi.... Dan ga je lopen of je op eieren loopt en met je neus op de grond.... Weet je wat ook eng is, putdeksels, stel dat je erdoorzakt haha. Een hele belevenis dus. Erg leuk om mee te maken. Komt er een trekker voorbij, echt een hele grote knalrood, zo'n soort combine. Staat 'ie te kijken van waar maak je je nou druk om.... Verward
ik ben echt blij dat ik hem mag verzorgen!

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 08:42

Fijn dat het goed met Omar gaat Knipoog
Maar is het niet TE dik.............?
Bij ons zei de DA zodra het zo dik word als een voetbal dan moesten we direct weer bellen.......en veel afspuiten met water.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 08:46

Het is niet zo groot als een voetbal, eerder een tennisbal. Over afspuiten heb ik niks gehoord , maar dat ga ik dan ook maar eens doen denk ik Verward
Verder mag ik er gewoon aankomen en dat vind ik best wel bijzonder.

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 08:49

O een tennisbal is niet erg en het lekt ook nog he, dat is goed, dan kan het vuil er nog uit Haha!
Kan nog wel weken duren dat lekken hoor Verward
Afspuiten is heel goed en verkoelt.........vraag me alleen af of hij het wil hebben...............Vigo wilde dat dus echt niet hebben en die ging een echt gevecht met ons aan...........hihihihi

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:43

Ha Toon is net zo! Maakt niet uit wat voor voertuigen hem passeren, maar een stoeprand op of afstappen??? Dat durft hij niet!

Bruggetje??? Ik moet naast hem lopen want hij durft het echt niet, ook niet achter andere paarden aan! Kudde-instinct?? Niet bij Toon!

Rare beesten die paarden!

Hoe lang duurt het trouwens voordat zo'n castratiewond genezen is? Heb daar helemaal geen ervaring mee.

Groetjes Mieke

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 10:03

Ik mag 1,5 tot 2 weken alleen met hem stappen, daarna weer een beetje gaan rijden, ik ga eerst nog rustig longeren. Het kan nog lang nadruppelen.
Hij moet na ongeveer een half jaar zijn hengstenkuren een beetje kwijt zijn en hij kan nog tot 3 maanden na zijn castratie dekken. Dus voorlopig is 'ie nog wel hengst...

Echt rare figuren heb je, ook bij de paarden. Clown

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 10:06

BTW bruggetje ben ik nog niet tegen gekomen, morgenavond ga ik er misschien eens een opzoeken.. hihi.
Ik ben alleen zo bang dat ik een merrie tegenkom en dan wordt 'ie link...... Ik ga meestal niet te ver bij stal vandaan.