In 2020 ben ik begonnen met rijden en al snel gingen we ook op pad. Januari 2021 begonnen we dan ook met een mooie rit .
Mijn pot goud

Mooie rit bij Bergen aan zee

Februari lag er natuurlijk sneeuw dus eindelijk een sneeuwrit gemaakt

En lekker gespeeld!

Maart, lekker suffen op het land

We zijn ook gestart met balkjesles. Dit doen we, als het weer mag qua maatregelen, om de week.

Eind april zijn we naar de Loonse en Drunense duinen geweest. Heerlijk om kilometers te maken in een onbekende omgeving

Helaas hadden we kort daarna pech en zat Joya in de lappenmand. Door een piepklein wondje ontstond een ontsteking en einschuss.

Ze had boxrust maar mocht wel aan de hand stappen en natuurlijk grazen.

Ook mocht ze,met zere pootje, en al op de weegschaal, 578 kilo en ik weet nu dat ze 1.62 hoog is.

Juni, zonder handen in het Amsterdamse bos

Juli / augustus, lekker op wei chillen met haar bff

In september ben ik voor het eerst met mijn eigen nieuwe trailer op pad geweest. Alles viel op zijn plek! Heb een paard wat zelf de trailer op gaat, braaf is op de trailer en waar ik met een gerust hart mee op pad ga. Ben zo blij en trots

We zijn meteen op mini-trektocht op de Veluwe, omgeving Posbank, geweest

Weer even herenigd met mijn voormalige leenpaard die ook mee was met de trektocht.. Ze hadden elkaar bijna 3 jaar niet gezien maar herkende elkaar meteen! Toen ik ze samen had staan waren ze vooral jaloers op elkaar.. Mij delen was lastig maar op een vreemde locatie met ieder een eigen mens was het dikke mik.

Mooi rondje in Bergen

Kan nog wel even doorgaan met oortjes-foto's heb een hele collectie maar zit aan de limiet