Paard is verkocht aan een particulier. Met keuren ben ik erbij geweest en heb haar zelf naar de nieuwe stal gebracht.
Omdat het voor mij moeilijk lag en ik haar los wilde laten heb ik contact met de nieuwe eigenaresse verder afgehouden. Ze had volgens mij een goed plekje. 40 minuten van mijn huis. Dus als ik wilde kijken, dan kon dat.
Helaas kreeg ik in september bericht van de trainer dat ze bericht had dat het niet goed ging. Paard is uiteindelijk weg gegaan en eind september stond ze op marktplaats via een handelsstal.
Half oktober was ze weer verkocht. Ik wist niet meer waar ze was. Dat maakte me onrustig. Ik ben dus maar gaan blijven zoeken.
Eergisteren vond ik haar... op ehorses te koop aangeboden in Duitsland, bijna 4 uur rijden hier vandaan. Weer bij een handelsstal.
Het maakt mij zo verdrietig wat er nu met haar gebeurt. Ze is 8 jaar mijn maatje geweest, en nu gaat ze van stal naar stal. Als ze verkocht is weet ik weer niet meer waar ze is.
Nu zit ik met zwangerschapsverlof thuis en ben ik gewoon heel veel met m'n gedachten bij haar.
Hoe kan ik haar nou loslaten?