1. Het begon op een koude 17 januari. Yaël Hagelstein zocht portofolio modellen en daar had ik op gereageerd. Ik wilde heel graag sneeuwfoto's, maar eenmaal in het bos aangekomen, was er nog maar weinig sneeuw over... Een heel overzicht van alle foto's zijn te vinden in dit topic: [RIJ-ITP] Diablo gaat voor chique

2. Op een koude 31 januari is Marlies Mulder van Mar M Fotografie langs geweest. Ook hier heb ik toen een topic van gemaakt: [ITP] Diablo the black pearl

3. Op 9 februari had ik afgesproken met Anouk v. Kol om een klein ritje in het besneeuwde bos te maken. Daar heeft ze deze prachtige foto gemaakt

4. En op 13 februari is Vera van Keulen van Equinae Photography geweest om eindelijk de gewenste sneeuwfoto's te maken

5. 2 weken later was de sneeuw weer verdwenen en mocht Diablo als portofoliomodel staan voor de camera van Tess van Genderen

http://boktimg.nl/img/m/jHuLWh.jpg
6. In de maand maart mochten wij 3 verschillende keren als Zorro optreden. Een collage van deze schitterende resultaten is te vinden in dit topic: [RIJ-ITP] From out of the night comes a horsemen known as......

7. Ook is Veronique Verschuur op 21 maart langs geweest en heeft als beginnend fotografe deze prachtige collectie gemaakt: [ITP] Wind, wolken en toch nog een zonnetje

8. 's Morgens, 27 april nog niks bijzonders op de planning, 's middags stond er ineens een Zorro fotoshoot met rookbommen op de planning en is Sandra Heesbeen, ook bekend als Bo_San @bokt, langs gekomen om die rookbommen eens uit te testen

[ITP] Rookbommen uittesten met Bo_San

9. Een maandje later, op 28 mei, is Corrie van der Zweep langs gekomen om o.a. een heel nieuwe cosplay (was een verrassing voor haar) op de foto te zetten

[ITP] Diablo goes Warrior

10. Op 15 augustus ben ik met een voor mij bekende fotograaf op pad geweest naar de heide in Ede. Hij wilde al lange tijd een Zorro shoot doen. Dus hadden we op zaterdag avond rond 23:30 maar besloten om dat op zondag ochtend om 11:00 te gaan doen

11. Op 4 september heb ik deelgenomen aan 2 clinics bij Paard&Ruiter Event. Daar heeft Eva Roemaat enkele foto's gemaakt en op 5 september waren we weer te vinden op de hei in Ede, tijdens een bokt fotomeeting. Alle resultaten zijn in de topics terug te vinden: [ITP] Friese hengst Diablo in de paarse heide en [ITP] Diablo ITP

12. Wederom mochten Diablo en ik op 14 november ons favoriete kostuum aantrekken en voor de camera van Theo Zorgdrager ons kunstje vertonen

Binnenkort komt onze laatste aflevering van Zorro online. Sinds 2018 zijn wij bezig met een serie. De trailer van dit laatste filmpje is hier (https://www.youtube.com/watch?v=2TiIlYODdbI) te zien. In de omschrijving staan de andere 4 afleveringen

Tot de volgende keer