Ik heb echt het leukste paard ter wereld en samen doen wij ook het leukste wat er is ter wereld: bosritten. Voor de rest doen wij eigenlijk niet zoveel.

Maar er moet natuurlijk ook gewoon gewerkt worden om de kost te verdienen. Door de weeks overdag.. En nu het na jaar is betekend dat nog minder bosritten. Er zullen vast wel meer ruiters zijn zoals ik die niet fanatiek zijn, eigenlijk alleen maar in het bos hobbelen en 'gewoon' fulltime werken. Wat doen jullie de overige dagen dat je dus in de avond uren naar stal moet, maar niet wil dressuren of rijden.
Wat ik voornamelijk doe is wat grondwerken, uitgebreid poetsen of gewoon thee leuten in stal. Ik probeer ook zoveel mogelijk te ontspannen van de basic klusjes. Even een frisse neus halen bij het verzorgen. Maar dat komt er dus op neer dat ik maar 1 dag in de week/weekend rijdt. (paardlief wel vaker, maar gaat puur om mijzelf en de interactie met mijn paard)
Daarom de vraag om wat te vergelijken: hoe ziet jullie week en bijbehorende weekend eruit?