In april werd Kenzy van mij en m'n man. Een fjord leek me altijd al leuk, maar wel lastig. Maar toen zij op m'n pad kwam, werd die meisjesdroom van een fjord werkelijkheid. En we zijn nog steeds heel blij met haar, ze past heel erg goed bij ons. Ik probeer ook van alles met haar, doe zelfs mee met de springlessen wat ik nooit had verwacht. Mijn man neemt grondwerklessen met haar en af en toe rijdt hij ook.
Gelukkig heeft m'n man een camera dus ik heb veel mooi beeldmateriaal

1. Onze eerst foto samen

2. We staan dichtbij het bos, dus al snel de camera meegenomen met wandelen. We proberen vaak 1-2x per week het bos in te gaan, nu in de herfst/winterperiode iets minder.

3. Ik heb inmiddels ook een setjes obsessie, tot frustratie van m'n man

4.

5. Voor het eerst naar het Wekeromse Zand. Ze keek echt haar ogen uit.

6. We doen af en toe met de springles mee. Ik had al jaren niet gesprongen, maar zij vindt het heel leuk en daardoor geeft ze mij ook dat vertrouwen.

7.

8. Met de heide in bloei ook ritjes gedaan

9. In augustus een fotoshoot gedaan met Mandy Roeting

10. M'n man heeft ook wat foto's gemaakt van haar

11.

12. Fotoshoot met Wilke Tiellemans. We zijn er wel achter gekomen dat fotoshoots in het bos niet Kenzy haar ding zijn, dus dat doen we voorlopig niet meer.

13. Eén van onze laatste buitenritjes. Het wisselt nog hoe ze is. Ze kan echt een trage slak zijn die na 3 galoppassen terugvalt of juist heel blij en dan iets te voorwaarts. Deze rit was het laatste en ik ben nogal een schijterd in het bos dus voorlopig weer even stapritjes

14. Af en toe rijdt m'n man. Hij heeft nog heel weinig ervaring, ik denk iets van 20x op een paard gezeten maar hij doet het toch al heel leuk met haar.

15. Zelf een kerstkrans gemaakt en m'n man heeft de foto gemaakt. Leuke kerstkaart zo